11 Ocak 2009 Pazar

Pazar Ola !...


İki gündür hastayım, ayakta dolanıyorum ama hala düzelemedim. Kendimden de sıkıldım, aynada berbat görüyorum kendimi :p... saçlarım uzayınca röfleler indi, eh biraz beyazlar da çıktı...Güya bu sene yapacaklarımın içinde kendime bakmak ta vardı peh peh !... Kuaföre yılda kaç kere gittiğimi bilseniz belki de gülersiniz yani. Geçen yaz aylarında röfle attırdım attıralı , 3-5 kere fön çektirmiş , bu arada uzun olan saçlarımın uçlarından aldırmışımdır o kadar yani... Genelde şipşak topladığım için pek gerek te kalmıyor. Eskiden saçlarımı kestirmek için karda kış ta hiç üşenmeden İstanbul' un en iyi kuaförlerinden birine taaa... Şişli' lere giden ben miydim, kendime inanamıyorum yaa..(Şehirler arası) . Yine de senede bir kere şööle adamakıllı bir saç için iyi kuaförlere gitmişliğim ve iyi para vermişliğim vardır. (senede bir kez gidilip , hesaba vurunca ucuza geliyor:)) Geçen sene kızımın düğününde en son gittim galiba... parasından geçtim, röfle mi, balyaj mı, gölge mi her neyse hiç bir zaman istediğim gibi olmadı, ta ki mahalle berberinin yanındaki kalfa kızın yaptığı röfleye kadar. Tabii ki bu riskti ama o zamanlar hiçbirşey umurumda olmadığı için Havva' nın ellerine teslim ettim saçlarımı. Artık boyamı kendim boyuyorum, o da saçlarıma birkaç balyaj atıyor bu kadar yani.. Röfle yada balyajın illa ki saçın tümüne yapılması gerekmiyor 5 -10 paket yetiyor valla, hem güzel oluyor, hem de bu şekilde yaptırınca para bile tutmuyor. Bu gün kendimden sıkıldım ya, ayaklandım. Boyarım diye boya almıştım. Yeni çıkmış "L'oreal' in Castıng Sıcak Çikolata", amonyaksız, çok ta kolay şaka maka boyadım valla, fena da olmadı hani !...Bi iyileşeyim birkaç paket röfle attırayım da moralim yerine gelsin, üstelik yok pahasına... he!.. he!.. he!..

15 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

saçının ucundan kenarından görüverseydik dermişim.....:)))

Malla dedi ki...

:)) ilahi..Fotoğraftakiyle idare ediverin artık:))

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

ooh güle güle kullan yeni rengini. darısı başıma :))

Malla dedi ki...

Sağool. Hadi bakalım sıra sende..

Delfina ; dedi ki...

Saçını boyaman bile iyileşmeni güçlendirmiştir mallacım...güle güle kullan rengi...sevgiler,

ella dedi ki...

mallacım, merak ettim şimdi neyse pazartesi görürüm artık. blogtanda bilgi veririm herkese :))

embir dedi ki...

bir an sanki ben dedim :)) ben çabuk sıkılan bir insan olarak zırt pırt saç rengimi değiştirirdim ama geçen seneden beri aynı kaldı saçlarım. Bukalemun embir gitti sanki...
Kendimizi bırakmayalım arkadaşlar. Ben de hafta sonu gittim radikal bir değişiklik için ama geç gidince çok beklemem gerekiyordu akşama da arkadaşımın düğünü vardı olmadı. Ama azimliyim bu saçlar değişecek :))

Bu arada çok geçmiş olsun canım, havalara dikkat etmek lazım. Öptüm.

Unknown dedi ki...

Canım geçmiş olsun valla bende aylardır kuaföre gidemiyorum o boyayı deniycem teşekkürler öptüm...

Malla dedi ki...

Sağolun kızlar çok teşekkürler...

Ayca Karaoglan dedi ki...

Canım benim, çok çok geçmiş olsun... İnsanın kendine bakması, bir iki değişiklik yapmaya çalışması bile kendine getiriyor :) Saçlarını boyamakla çok iyi yapmışsın. Anlattıklarından annem geldi aklıma. Eskiden İstanbul'un en iyi kuaförlerine gider, aman yarabbi nasıl bakarı kendine. Sonraları çok bıraktı kendini, ben de kızdım. Bir gün boya aldım saçlarının kızılın en güzeline boyadım, bi de fön çektim :) Ondan sonra kuaförü ben oldum :)))

Malla dedi ki...

Sağol Ayçacım çok teşekkürler .Ne iyi etmişsin.Anneler çok değerli.

Primarima dedi ki...

Zaten bu röfle denen illet 4 ayda bir yapdırdığım halde benimde canımı sıkıyor yakında benimde bi kuaförüme upramam lazım ama üşengeçlikden öleceğim:)

Malla dedi ki...

:)) valla hepimizde bir üşengeçlik gidiyor.Kafamda poşetlerle zaman sanki hiç geçmiyor.Ayıptır sölemesi 7 ay olmuştur benimki:P

Yeliz dedi ki...

malla çok geçmiş olsun:) bende çok hastaydım yeni yeni düzeldim bu saatte ancak sizleri ziyarete gelebildim. sevgiler

Malla dedi ki...

sana da çok geçmiş olsun berbat bi şey senelerdir böyle kötü olmadım,hala da düzelemedim.Aman Yelizcim kendinze iyi bakın.

.

.