20 Aralık 2008 Cumartesi

İvedik mi ıııııyk !....

Gecenin geç vaktinde haberlerin tekrarını izlerken midem bulanmaya başladı... Neden mi?.. nam-ı diyar Recep İvedik 2 gösterime giriyormuş da ondan. Bu filmin görüntülerine televizyonda birkaç dakika bile tahammül edilemezken, filme film diye gidip seyredenlere ve filme para kazandıranlara şaşıyorum doğrusu (gerçi bu tip insanlarda ayrı bir tez konusu ya !.. ) filmde konu diye yapılan saçmalıklar dizisini, değil düşünmek, bir de film yapmak ne diyeyim akıllara zarar değil de ne !... Sakallı suratı başka bi alem zaten ... Kendi sakalı ile oynasaydı belki o kadar tiksinç olmazdı. Üstelik böyle bir filmle Şahan Gökbakar'ın milyarlar kazandığını düşündükçe deli oluyorum. Böyle iğrenç bir filmle reyting rekorları kırılması dişiyle, tırnağıyla yıllarca sanat yapmaya çalışıp beş para kazanamayan ve adını duyuramayan sanatçılara çok ayıp olmuyor mu? Bir de küfürlü, iğrenç şakalarla doldurulmuş bu ivedikli filmlerle kazanılan şöhretin!!!.. reklamlarla pekiştirilmesi yok mu? Bu reklamlarda verilen astronomik ücretler için, turkcell' li cep telefonlarımıza kendi ellerimizle her ay verdiğimiz avuç dolusu parayı düşündükçe daha da deli oluyorum. Allah böylelerine akıl fikir, gerçek sanatçılara da sabır versin.
Not:Yukarda Şahan Gökbakar' ın İvedik suratlı fotoğrafını koymayarak en azından ona bir iyilik yapmış sayıyorum kendimi:)) Bu arada filmi methederek, ballandıra ballandıra sunan haberci Uğur Dündar' da beni çok şaşırttı doğrusu !...

5 yorum:

Burcu SezeR dedi ki...

Mr. Bean filmlerinin Amerika'da kapalı gişe oynamadığını farzet. Asla olmayacak bir şey değil mi? Ama Türkiye'de oluyor işte... Fakr da burada... Gülünecek şeyler bile sınırın altında, yerlerde...

Malla dedi ki...

Maalesef işte..

Meyvelitepe dedi ki...

Çok yerinde bir soruna parmak basmışsın. Sorun diyorum çünkü bence bu bir buz dağının yalnızca görünen kısmı. Nitekim Hilmi Yavuz da bu konuda gerçekten ilginç bir yorum yazmış: http://www.zaman.com.tr/yazar.do?yazino=770062

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Recep İvedik karakterinden nefret ediyorum, tiksiniyoruuum. Bir de bu filme bayılan esprilere katıla katıla gülen insanlara inanamıyorum

Malla dedi ki...

Benim de midemi bulandırıyor.çok tiksindirici...

.

.