6 Ocak 2009 Salı

Malla' dan ...

17. ci yüzyıl da yaşamış Hollanda' lı ressam Johannes Wermer' in İnci Küpeli Kız tablosunu yıllar önce meşhur bir tablo olduğunu bilmeden yapmıştım. Filmine rast gelirseniz mutlaka seyredin. Ekmekçi Kız ile İnci Küpeli Kız sayesinde tanışmış olduk. İnci Küpeli Kız tablosuna, filmine, filmin oyuncularına ( Scarlett Johansson - Colin Firth ) hayran olduğumuz için ...Geçenlerde bit pazarından aldığım bu telefonu Yeliz' in Dünyası' nın önerisi üzerine süsleyip, püsledim. Çalışmıyor ama olsun:))
Bu da süslediğim diğer kokoş telefon :))
Bunlar da bir zamanlar kravat delisi olan, bana ve kardeşime her daim gıcık ve takık dayımın kravatlarından ( 2 çuval dolusu ) büyük bir zevkle yaptığım pacthwork yastıklarım...Sayemde en azından kravatları bir işe yaramış oldu.)) Yastıkları da Delfina' ya göstermeye söz vermiştim.


10 yorum:

Malla dedi ki...

Evet Büşra...Bir zamanlar maziye bak. Yorumunu yanlışlıkla sildim .Kusura bakma.

GeCe dedi ki...

çok hoşlar elinize sağlık kravatlar bence gerçek halinde olduğundan daha güzel böyle

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ne kadar güzel eserler çıkmış böyle ,harikasınız ya ,işte yaratıcılık budur....

Malla dedi ki...

Sağolun ...Teşekkürler:))

Delfina ; dedi ki...

agggghhhhh demek istiyorum mallacım,bu kravatlı yastıkların güzelliği ne böyle.babacığımın almanya'dan getirdiği çuval dolusu kravatlara böyle bişi yapmak niye benim aklıma gelmedi aghhhhh :)

kokoş telefonu kullanıyo musun hala :)

sevgiler mallacım

alis dedi ki...

Çok güzel olmuşlar :) Yalnız 2 çuval kravattan dolayı şoktayım halen :)

Yeliz dedi ki...

malla, bundan sade ve güzel süsleme olmazdı herhalde benı de heveslendırdın, eline sağlık. sevgiler

Malla dedi ki...

Teşekkürler kızlar... Bu arada telefonlar çalışmıyor. Dükkana vitrin dekoru yaptım:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sevgili Malla,
İnci küpeli kız, seni ne kadar çok etkilemiş ki, kendi inci küpelini yapmışsın. :))
Ellerine sağlık. Eminim, yaparken çok zevk almışsındır. Böyle yetenekli insanlara hayranım. :))

Malla dedi ki...

Sağol teşekkürler..Ama ben bu resmi 23 yıl evvel yapmıştım.İncili Kız olduğunu bilmeden yani...

.

.