25 Ocak 2009 Pazar

Yakın Plan Jessica

Malum dizi Sex And The City' i izlemişliğim vardır. Her ne kadar evdeki erkeklerin lafını yemiş olsam da bu diziyi seyretmekten beni alıkoyamadılar. Dizide olsun, normal yaşantısında olsun Sarah Jessica Parker'ın giyim tarzını çok beğeniyorum. Bilekliğine dikkatinizi çekerim nazar boncuklu bir bileklik... İstanbul' a geldiğinde almış olmalı!..



Ayrıca Amerika' da onların film çektikleri yerleri dolaşınca da insan farklı hisler içinde oluyor. Bakınız : Amerika' dan İzlenimler adlı post' um.



Bakınız : Vee... huzurlarınızda Sarah Jessica Parker Fotoroman Adlı post' um.




Mor süet deri çantası ve topuklarının içi kırmızı, siyah renkteki ayakkabılarıyla... Yakıştırıyor işte...
Kocası Matthew Broderick' le pozunu yemeyelim bari :))

2 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ben de çok beğeniyorum Sarah Jessica Parker'ı. Giydikleri, taktıkları ve sade tarzı çok etkileyici. Sex and the City'i hiç kaçırmadan belki de bu bölümde neler giyecek diye izledim :)))

Malla dedi ki...

Yani hepimiz aynı gözle izlemişiz. Ama bizim erkekler dizinin adından ötürü laf edip duruyorlardı.bir şey bildikleri yok :))

.

.