28 Şubat 2009 Cumartesi

Yünlerle 2009 Taş Moda' m :))

Bir aralar taş toplamaya merak salan oğlum eve bayağı bir miktar da taş taşırdı. Bir gün bu taşlara örgü öreceğim hiç aklıma gelmezdi doğrusu. Taşlara laf eden ben, onlara giysi ördüm ya şaka gibi !... Beyaz kirpi yün artığından trabazan ördüm ve taşı giydirdim. O da şık bir kitap desteği oldu.
Banyonun kapısı açık durduğu zamanlarda bir destek gerekiyor. Ben de paspasın renginde yine artık lila renkli yünden taşı giydirdim , üstüne de yine yünden ördüğüm bir çiçek kondurdum.
Hazır kaptırmışken, renkli parıltılı siyah iplikten örüldü. Bu da taşımızın gece kıyafeti olsun abiyesi:))

11 yorum:

SMİLENA dedi ki...

harikasın canım ya.nasıl aklına geldi.süper bir şey.çok yaratıcısın.ve inanılmaz şık durmuş.emeğine sağlık...

GeCe dedi ki...

dantelleri gördük de böylesini görmemiştik aslında daha kullanıştı sert çarpmalarda hasar vermez benim de iki tane taşım var yapsam mı acaba eline sağlık

beyaz mendil dedi ki...

Fazla söze gerek yok denir ya işte ben de bunu söylüyorum.Harika bir fikir ve çok güzel olmuş.Ellerin dert görmesin hayatım.Sevgilerimle

Malla dedi ki...

Sağolun . Benden de sevgiler sizlere...

Ayca Karaoglan dedi ki...

canım ellerine sağlık. dantellere alıştık her yerde ama yün de çok şık olmuş. iyi hafta sonları :)

Malla dedi ki...

Ayça benim ki tembel işi.Çabuk iş üretme ve hemencecik bitirme procesi:))

Ayca Karaoglan dedi ki...

hiç tembel işine benzemiyor valla canım benim, kendini küçümseme :))

Malla dedi ki...

Sağol Ayçacım.

öz dedi ki...

süper bir fikir olmuş...ellerine sağlık...

embir dedi ki...

çok başarılı buldum, şu pırıltılı da tam kokoş olmuş :)

Malla dedi ki...

Arada kokoşluğum tutuyor Embir:))

.

.