20 Mayıs 2009 Çarşamba

Angelina' nın Dövmeleri


Ünlü yıldız Angelina Jolie'nin, başrollerini James McAvoy ve Morgan Freeman ile paylaştığı Wanted filminde olay olan Jolie'nin sırtındaki ve kalçasındaki dev kaplan dövmesini, DVD'nin özel seçeneklerinde bu dövmeyi hatırlayanlarınız olacaktır.... 
 Güzel yıldızın sırtındaki dövme bu film için geçici olarak yapılmış.
 Ancak Jolie kalçasındaki bu dövmeyi 2004 yılında Bangkok'ta ülkenin en ünlü dövme sanatçılarından Sompong Kanphai'ye yaptırmış. Ustanın geleneksel Tayland metoduyla yaptığı bu dövme günümüzde yaygın olan yöntemlerden biraz daha acı verici.


Angelina Jolie' nin vücudunda yok yok...!!!






14 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Çılgın kadın:) Benim filmlerden unutamadığım dövme ise Red Dragon'da Ralph Fiennes'in komple sırtındaki ejder dövmesidir. Muhteşem bir çizimdi. http://www.imdb.com/media/rm1993776896/tt0289765 burada işte :)

Malla dedi ki...

:)) bi bakim bakalım...

Malla dedi ki...

wav... Ayça ne biçim bi dövme o afiş gibi, enteresan?

Anne İş'te dedi ki...

ben en çok ensesindekilere bayılıyorum:))

ella dedi ki...

jolie nin dövmeleri çok göründü gözüme benim nedense :) cesaret ister bence o kadar dövmeyi taşımak :) hatunda cesur zaten :))

tatlıhayat dedi ki...

Süper dövmeler,ama yaptırırmıyım? bilmem.Daha küçük birşey olabilir.Sevgiyle...

SMİLENA dedi ki...

hepsi çok hoş.bende çok istiyorum yaptırmayı ama cesaretim yok...
öpüyorum

Malla dedi ki...

benimde çok hoşuma gidiyor, ama ufak bir şey. Geç mi kaldım ne:))

Ayca Karaoglan dedi ki...

Hadi toplan, ben seni benim dövmecime götüreyim :) Bitene kadar yanında oturur, elini de tutarım söööözzz :)

Adsız dedi ki...

psikopat kadın:) yaa benimde çok hevesim var ama canım çok yanar diye öyle korkuyorum ki bide tatlı canım var anlatamam.bide geçici dövmelere kınalara saç boyasına alerjim var acaba bunada varmıdır??? bilemedim:)

Malla dedi ki...

Bal böcüğü: Denemek riskli olabilir:(

Malla dedi ki...

Ayça canım sağol ...ben bu yaştan sonra olsa olsa geçici yaptırabilirim ancak:))

Primarima dedi ki...

Hayatta yapdıramam yahu ...korkagım ben.

Malla dedi ki...

:))

.

.