23 Mayıs 2009 Cumartesi

Oylum Zeta Jones

Hafta sonları gelince Habertürk' te "Burası Haftasonu" programını seviyorum. Eğer tv.yi açmışsam karşısından kalkamıyorum. Program güzel, sunucusu güzel... Ben de birilerini, birilerine benzetme huyu vardır. Televizyon seyrederken aa...bak bu kime benziyor biliyor musunla başlarım... Bu aralar da "Burası Haftasonu" nun güzel sunucusu Oylum Talu' yu Catherina Zeta Jones' e çok benzetiyorum. Abarttım mı bilemem ama kardeş olsa bu kadar olmaz... Sizce...??



8 yorum:

Prima Donna dedi ki...

Hakketen çok benziyolar.

Banu Eş dedi ki...

çok iyi bir gözlem, tebrikler malla...:)
ama gerçekten oylum da çok başka bir bayan , oldukça donanımlı ve kendini belli ki sürekli yenileyen....Ben de yakaladığım taktirde kendisini izlerken müthiş bi tat alıyorum ve programdan doymuş bi şekilde kalkıyorum...

Malla dedi ki...

Sağolun... onları benzeten bi tek ben sanıyordum. Post'u yayınladıktan sonra bi de baktım ki ooo herkes benzetiyomuş:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

Magazin programı seyretmiyorum bu nedenle Oylum Talu kim dedim :) Ama bu nasıl bir benzerlik, gözlerime inanamadım :) valla bravo malla'cım :)

durutarifler dedi ki...

Hakikaten benziyorlarmış.
Ben de cumartesi, pazar seyrediyorum. Ama bu ara kibirli ve her şeyi bilen haline katlanamıyorum

Primarima dedi ki...

Tıpkısının aynısı!

Malla dedi ki...

Nilay-Doğru itici bir yanı var...

Malla dedi ki...

Ayçacım bu magazin programı değil .Sabah erken aslında hoş bir program sunucusuda güzel ama , iten bi şeyi de var yani...

.

.