17 Haziran 2009 Çarşamba

Nihat Odabaşı Beni de Çek..!!

Ayşe Arman' ın hayalini Nihat Odabaşı gerçekleştirmiş..!! Burada: ne bileyim bütün fotoğrafları görünce yani :(



Ayşe Arman " Hello" dergisinin 5.ci yılı için Nihat Odabaşına poz vermiş. Nihat Odabaşı çok iyi fotoğrafçı, Ayşe Arman' nın ona değişik ve biraz da seksi conceptte fotoğraflar çektirmek istemesi çok normal bir istek. Bence her kadının ruhunun bir köşesinde çok iyi bir fotoğraf sanatçısının sanatını konuşturacağı fotoğraf çektirme isteği yatar. En azından benim için öyle:P
Ancak Ayşe artık saç şekline de farklı bir tarz bulursa iyi olucak... Yıllardır aynı, biz bıktık o bıkmadı walla:)



8 yorum:

alis dedi ki...

Bence de ya! Son iki fotoğrafta saçları farklı gözüktüğü için ekstra hoş gözüküyor. Zaten hoş bir kadın. Aslında bana tuhaf gelen bir nokta Ayşe Arman'ın her konuda tepki çekecek şeylere balıklama atlaması, kendi kendine bir nevi modern bir örnek oluşturma misyonu edinmiş olması, ama iş görünümüne gelince değişime bu derece direnmesi. O gözlüklü felaket resmini de yıllarca değiştirmemişti, şimdi ise bu saça saplandı kaldı.

Ayşe Arman huuu, kırpık saç modası geçti, sana yakışacak başka bir sürü model var....

Malla dedi ki...

Dimi ama Alis madem modern, saçına bulsun bir form:)

SMİLENA dedi ki...

süper şekmiş.saç konusunda da haklısın...

sesiber dedi ki...

İlk fotoda pek kırışık çıkmış, ohh olsun, Nihat Odabaşı bile kurtaramamış onu:))
Sonuncunun o olduğuna inanamadım. İkincide saçından nerede görsem o derim(yüzünü görmeden)
Sırf konuşulsun, reklamı olsun diye bazen çok marjinal açıklamalarda bulunduğunu hissettiğim için sevmem kendisini. Teşhircilik ruhu, gazetecilik ruhunun önünde koşar adım giden şahsiyet.

Malla dedi ki...

İlk foto değil, alttan 2 foto N.Odabaşının yeni çektikleri

Unknown dedi ki...

Sayın Odabaşı benim de kendisiyle fotoğrafımı çekmem konusundaki hayalimi gerçekleştirse aaahhhhh :)))
bu hatunu seviyorum da yeni bir saç modeli hayal edemedim şimdi kafamda... :)

beyaz mendil dedi ki...

N.Odabaşı hakikaten güzel fotoğraf çekiyor,baksana bunu bile güzelleştirmiş:))

zuzuların annesi dedi ki...

Ayşe Armanı severim:)
Fotoğraflar güzel,yeni saç modeline gelince;gözleriyle ilgili bir takıntısı olabilir mi acep?
Zaten sanki biraz çipil çipil...
Fotolarda kapalı hep...E günlük kullandığı saç modeli de örtüyor bir şekilde...Aaaayyy bana ne ya amma da yazdım:)))
Kadın sonuçta ne yaparsa yapsın gidiyor bir şekilde:)
Sevgiler,sevgili Malla:))

.

.