5 Haziran 2009 Cuma

Malla Kerpe' de










Bugün hava burda oldukça sıcaktı. Yazlığa gidesim var ama evin içi toz toprak götürüyor. Yazlık iyi güzel de her sene iş... iş... iş... sanki mübarek ev durduğu yerde bozuyor aletleri, çatıyı ...bahçe dersen sanki orman...çatı akınca kocamgil boyacı getirip boyattı boyatmasına da ev şahtı şahbaz olmuştur diye gitmek istemedim. Ama temizletmekte lazım... Neyse fazla gözümde büyütmeyeyim dedim , çıktık bu akşam geldik. Eve girmemle kaçmam bir oldu, stresten zaten midem bulanıp duruyor... eskiden canım annecim temizletir ben hazıra konardım...şimdi öyle mi ya vazifeler bana devretti :(

Aslında ben burasını çok seviyorum, kendimi bildim bileli Kerpe' liyim. Ne günler geçirdim ben burda acısıyla, tatlısıyla...hey gidi hey:((

Şimdi bakıyorum da burası bakir bir sahil kasabasıyken, modernleşmeye başladı... derme çatma kahvelerin yerini güzel cafe-pansiyonlar aldı. Her hafta turlar, Harley Davidson motosikletliler, genelde İstanbul' lular oluyor. Burası yine de çok sakin. Şu anda saat 21.38 ve ben deniz kıyısında "Kaptan Pansiyon" un masalarından birindeyim ve size bu postu yapıyorum. Hava biraz serin, kot montumun üstüne bir koşu evden şalımı alıp geldim...
Burada bazı anılarım yüzünden hüzünlensem de, ağlamıcam, çok duygulanırsam dolapta Passiflora var içerim:( Neyse bu anımın kıymetini bileyim, bir nescafe ısmarlıyayım siz de Kerpe'yi keşfede durun...Buraya TıkTık:

8 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Kolay gelsin diyim önce, çağırsaydın gelir yardım ederdim :)

Kerpe'yi çok merak ediyorum aslında, o taraflara çok geldim. ama herhale görmediğim bir kerpe var :)

Evi temizleikten sonra, bol bol tadını çıkar dinlen... benim için de ayaklarını suya sok :)
çoookkk öpüyorum.

SMİLENA dedi ki...

canım harika bir yermiş.bazen hüzün de insana iyi geliyor.boş ver dağınıklığı bu güzelliğin tadını çıkar.
kocaman öptüm

Asortik Krep dedi ki...

Kerpe ve Kefken'i özledim aslında.. Bizde orman içindeki balıkçıya gitmiştik orada..
Taşların yakın plan kesitini gösteren resim varsa ve hikayesini paylaşsan ne güzel olur :)

Birde Derinceye tayini çıkmış bizimkilerin :))

Malla dedi ki...

Ayça, Smilena,Asortik hepinizi bekliyorum. Buyrun gelin valla..Ev de müsait:)
Asortik- hayırlısı olsun zaten orasıda izmite 5 dak.Hikayeye gelince bi öğrenim, kayalarıda bir ara yakın plan çekeriz.Ormandaki alabalıkçı çok güzel... mantarda var canım çekti yavu :)))

Primarima dedi ki...

Keyifli anlar dilerim:)Tadını çıkart.

Yelda dedi ki...

Seneler önce gelmiştim Kerpeye
Denizine bayılmıştım
Eski hali kalmış aklımda aslında bir hafta sonu gitmeli
Sevgiler canım
Kolay gelsin sana

ella dedi ki...

bak bak görüyormusun kaçmış kaşla göz arası kerpeye :) malla bizide kerpeye götür :))

Malla dedi ki...

gittim gitmesine de yorgunluktan bittim valla:)

.

.