29 Ekim 2009 Perşembe

Trend Raporu: Danteller

Geleneksel danteller bu sonbaharda beklenmedik bir şekilde ve abartılı olarak geri döndü. İşte ünlü modacıların dantelli tasarımları ve benim :P... Stella McCartney Moda 2009 Plastik bilezik dantel kaplama Malla :) Aynı yöntemle eski kemer ve taçlarınızı kaplayabilirsiniz.
Vintage lame portföy & vintage dantel kaplama & vintage broş Malla:)

Streç yün pantolon, yanları dantel şeritli Stella McCartney
Deri - dantel yelek
Nikki Laura naylon dantel üst

"elle.com


Omuzları payetli, Givenchy Dantel elbise



Saten & kadife & dantel Christian Louboutin ayakkabı


Vintage dantel gümüş kolye, Aurélie Bidermann
İpek dantel işlemeli portföy çanta Giorgio Armani



8 yorum:

madammoda dedi ki...

Cok seviyorum dantelleri, bu akim bana yarayacak :)

Malla dedi ki...

aynen :))

Meyvelitepe dedi ki...

Dantellerin hepsi çok hoş, ayakkabılar ise baştan çıkarıcı. Senin yorumlarınla bilezik ve vintage çanta da harika olmuş:)

Malla dedi ki...

Sağol teşekkürler:))

ANTİGONE dedi ki...

bilezik ve çantaya bayıldım! ellerine sağlık ;D

Malla dedi ki...

Sağol teşekkürler:)

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

bilekliği nasıl yaptın ya kolaymı bende istiyorum aslında çok beğendim

Malla dedi ki...

a evet çok kolay 5 dakikalık iş. Şöyle sert plastik bilezikler vardı eskiden belki yine vardır ya da öyle bir bilezik dantelle kapladım o kadar.Ayrıca yünden örgüyle, kurdela ile, dantelle sararak da kaplanabilir.

.

.