4 Mart 2009 Çarşamba

Buyursunlar Bakalım...

Sevgili Ge-Ce ve Kokoshsayfa arkadaşlarım beni mimlemişler. "Evim Evim Güzel Evim" mimi... Bu resimleri gece ancak bu kadar çekebildim. Gündüz daha farklı bir manzara var. Karşısı Marmara denizi ve saat kulesi ...
Bu yastığın olduğu köşe benim en sevdiğim köşe , geceleri burası benim yerim. Biz salonda oturuyoruz böyle yani...
Bu tarafta ikili koltuğun öte yanı, telefonluk...Karanlıkta çıkmamış ama bu masayı eski Singer dikiş makinasının ayağını kullanarak yaptım.
Burası da kapıdan içeri girince tam karşısı, salon kapısının yanı... Görünen tabloda "İnci Küpeli Kız" bir zamanlar ben yapmıştım. Melekli kanaviçe siyah yastığıda bir zamanlar, şimdi bir melek olan anneciğim işlemiş. Bu yastığın içine anneciğimin son kullandığı yastığı koydum, kokusuyla... Hep karşımda...
Banyomda da eski bir komodin var, içinde fön mak., fırçalar, sabunlar filan..

23 yorum:

KokoSh dedi ki...

malla çok güzel olmuşş bayıldım:D
evine davet edersen hayır demem ehuheu:D

Malla dedi ki...

Gel şekerim başımın üstünde yerin var.

moda tasarım stil dedi ki...

klasik ve stil sahibi bir ev tebrikler..

Malla dedi ki...

Sağoll..

sesiber dedi ki...

Sıcacık bir ev. İngiliz tarzını andırıyor. Manzara da gece çok güzel, gündüz nasıldır kimbilir. Ben beyaz zeminli kırlenti çok sevdim. Bir de telefona dantel örtmüşsün, koltuk kollarına da...ayyy dedim, çok sıcak bir görüntü.
Önce sen bana verandada kahve içmeye gel, sonra ben de sana gelicem.
Güle güle ve huzurla, sağlıkla otur evinde.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Evin cok sik sevgili Malla, her kosesinde huzur seninle olsun :)

öykü dedi ki...

Çok karakterlı bı evın var manzara ıse super
guzellıkler ıcınde ol yuvanda daıma:)

kardelen dedi ki...

çok güzel çok hoş bir evin var. huzurlu ve mutlu bir şekilde oturun sevgilerimle...

Ayca Karaoglan dedi ki...

Canım benim, mis gibi evin, ne güzel,41 kere maşallah nazarımız değmesin... Her fotografta maharetli ellerin izi var :) Öpüyorum çok...

Delfina ; dedi ki...

çok güzelmiş her köşesi mallacım.inci küpeli kızın tablosu ne kadar orjinal...sevgiler,

Anne İş'te dedi ki...

yaşayan bir ev;eskiler..yeniler...hatıralar...
çok sevdim.

Anne yastığı;kokusuyla...

çok güzel ve hep güzellikler yaşansın evinizde

GeCe dedi ki...

abajurlu köşeye ve banyoya bayıldım zamanla oluşan ve oturmuş dekorasyonlar çok hoşuma gidiyor benim de kapıdan girince tablonun önündeki demirler de hem askılık olabilir hem de değişik bir görünüm çok iyi fikir

Malla dedi ki...

Teşekkürler. Allah hiçbirimizi evimizden ayırmasın. Evlerimizde sağlıkla oturmayı nasip etsin inşallah.

ella dedi ki...

mallacım ne güzel köşeler böyle içim ısındı. manzarada müthiş bilmem mi :)) anne kokulu melek yastığına bayıldım, anne kokusu hiç gitmesin inşallah.

Unknown dedi ki...

Anıların süslediği evler çok hoşuma gidiyor.Evin harika,güle güle otur canım.

Malla dedi ki...

Sağol arkadaşım...

SMİLENA dedi ki...

bu güzel köşelerde keyifli dakikalar geçirmeni diliyorum...

Primarima dedi ki...

yastıklı köşeye bittim :)

serrose dedi ki...

Manazaraya bittim ben de
Huzurla oturun insallah :)

Malla dedi ki...

Sağol canım.Amin. İnşallah.

Yeliz dedi ki...

malla çok naturel ve hoş. oje seçimlerin cici yastıkların, abajurun hepsi birbirinden güzel. sevgiler

aylin dedi ki...

Ayyy, anneannemin evi gibi pek çekici.telefonun üzerinde dantel..

Malla dedi ki...

bende anneanneyim dermişim:pp

.

.