10 Ekim 2009 Cumartesi

DIY | Koltuk Şalı ( Throw ) Yaptım

Malla Tasarımı: Evdeki yünlerimi değerlendirmek için, motif aletiyle bir sürü motif yaptım. Toz pembe rengi yünden 30, diğer açık gri renkten de 30 adet kadar...

Daha sonra onları örümcek örgüsüyle birleştirmek zoruma gidince, bende 6tl.ye 1m. füme rengi polar kumaş alıp, poların eni geniş olduğu için istediğim büyüklükten fazlasını çıkardım.Yani yarım metre kadarını kestim. Ondan da yine koltuğunuza yastık ya da koltuğun yanından sarkacak şekilde kumandalık yapıp, fazla motiflerle süsleyebilirsiniz:)
( fotoğrafları büyütmek isterseniz üstüne bi Tık )  Throw ÖRNEKLERİ1:
                                                                       Throw ÖRNEKLERİ2:
Daha sonra ki aşamada poların iki uzun kenarına sıra sıra diktim. (Alttan belli olmaması için silikonla da yapıştırılabilir) 20 adeti bir kenara, kalan 20 adeti diğer kenara olacak şekilde... Poların kısa kenarını da kullanabilir, dört bir kenarına dizebilir, üstüne çiçekleri serpme serpme olarak da dikebilir ya da silikonla yapıştırabilirsiniz. Paşa gönlünüz nasıl isterse:)) Kalan 20 tane motifi bu şekilde de değerlendirebilirim. Nasıl olmuş beğendiniz mi ? İyi rahatlatıyor valla:)) Hadi sizde yapın:)))

23 yorum:

Şehnaz dedi ki...

BAYILDIM...ÇOK GÜZEL OLMUŞ.....ŞAL NASILDA ŞIKLAŞMIŞ...ELLERİNE SAĞLIK....

Malla dedi ki...

sağol teşekkürler Şehnaz:)

*kelebekana*-* dedi ki...

aferin kız ..herkes kendine şal yapıyor sıkılmıştık artık ...benimde böyle motiflerimvar banada bir fikir oldu ..tşkkrlr

cingifilli dedi ki...

ayyy çok güzel olmuş.renk uyumuda super.
bişe sorsam ayıp olurmu?
ben motif mak.sarıyorum yünleri.ama dikişi hep eğri yapıyorum.nasıl sabitliyoruz o çiçeği.yani çıkarmadan önce nerden dikiyoruz?zahmet olmazsa açıklarmısın canım

Malla dedi ki...

Kelebek hanımcım seninki de görelim bakalım.Bekliyorum:)

Malla dedi ki...

cingifilli hanımcım şöyle:ilk başlarken plastiğin kenarındaki çentiğe çıkmasın diye düğümleyip başladığımız iplik var ya onunla,bitirirken iğnesine taktığımız ipi o tarafa doğru çiçeğin orta göbeğinin altından geçirerek sıkı bir şekilde bağlayıp, düğümlüyoruz. Umarım anlaşılır bir şekilde anlatmışımdır:)

cingifilli dedi ki...

teşekkürler.ama ben sarıyorum yünü.iğneye takıyorum ipi.sonrası kötü oluyo.nerden batıp nerden çıkıcak iğne?(kusuruma bakma.bi ara yaptığım uyduruk çiçekleri eklerim.nedemek istediğim anlaşılır:)))

Malla dedi ki...

anladığım kadarıyla sen orta tomurcuğun etrafını bilemiyosun. eğer öyleyse iğneyi ipin istikametindeki çubuğun arasına sok makine dikişi yapar gibi bi ileri boşluğa bi geri boşluğa sıkı bir şekilde dikiyosun.son deliktekini de 2 kere sabitleyip,bu arada düzgün olyomu diye kontrol edip, yukarda anlattığım aşamaya geçiyosun. bu kadar. aslında benimkilerde o kadar şahane değil yani:)

cingifilli dedi ki...

teşekkürler canım.akşama hemen denicemm.
bence senin çiçekler şahane.

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Ellerine sağlık Mallacım. Valla sana çok özeniyorum ne güzel şeyler yapıyorsun. Benim elimden hiç gelmiyor böyle işler :(

Malla dedi ki...

Çok sağolun kızlar teşekkürler. Ay dua edin de şu başımın ağrısı geçsin yeni bi şeyler daha paylaşırım:)

Banuca dedi ki...

Fikir güzel, tasarım güzel, yapan eller güzel, daha ne diyeyim bilemedim...

Malla dedi ki...

Sağol şekerim, o senin güzelliğin:))

cansudere dedi ki...

çok şık ve güzel olmuş becerikli insanlara bayılıyorum.renklerde süper iyi günlerde kullan sevgiler..

Malla dedi ki...

Sağol arkadaşım:))

hepsusluydum dedi ki...

Gerçekten çok hoş olmuş,eller dert görmesin :))Sevgilerimle Zehr@

benden, bizden... dedi ki...

züper:) ellerine sağlık

Malla dedi ki...

sağolun:))motifler beni iyi motive etti ya..., başka ne yapıcağımı düşünmeye başladım bile:))

madammoda dedi ki...

Ayy muthis olmus, ellerine saglik seker, ama nasil bir sabir var sende maasallah 60 tane motif :))

Malla dedi ki...

sabrın sonu selamet:) şaka bir yana madamcım, o motif aletiyle yaparken hırs yapıyor insan:))

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık renk kombinasyonu çok güzel olmuş ellerinize sağlık

Güzellikler sizinle olsun.
Sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık hp ipler değerlenmiş hemde güzel bir şal ortaya çıkmış ellerinize fikrinize sağlık

ANTİGONE dedi ki...

Harika olmuş, bayıldım!

.

.