11 Ekim 2009 Pazar

Sabah Şerifleriniz Hayır Olsun:P


Bu güzel Pazar sabahı sokak stillerini :P mercek altına altına alacağımız ilk kişi, tahminimde pek yanılmayacağımı düşündüğüm, hepinizin Kral Leonidas'ı 39 yaşındaki aktör Gerard Butler... Giyim stilini çekinmeden inceleyin inceleyin:) rahat olun canım:P

Mercek altındaki ikinci yakışıklımız ekose gömlek, Gap bluejean' li sokak tarzıyla " Zuzay Yolu" ay !...pardon "Uzay Yolu" nun Kaptan Kirk' ü 29 yaşındaki aktör Chris Pine... yıkaya, ütülüye bıktığım öh !... dediğim ekose gömleği tekrar bana sevdiren Chris' e minnetler:P...
Kendisini bir de gözlüksüz görün:))

Üçüncü sırada sokaktaki baştan savma hali, normal halinden çok daha çekici olan "Uzay Yolu" nun Mr.Spok'u Rayban gözlükleriyle 32 yaşındaki aktör Zachary Quinto... devamı haftaya:P

3 yorum:

BLOOM dedi ki...

sabah sabah süper oldu valla bakmaya doyamadım teşekkürler:)

Malla dedi ki...

estağfurullah:p

Adsız dedi ki...

Jennifer gibi muhteşem bir kadın (iş yaşamında başarılı, giyim tarzı inanılmaz hoş) nasıl olur da bu keko Gerard ile takılır inanamıyorum. Gerard'ı Jennifer ile birlikteliğinden dolayı tabi ki kıskanmamak elde değil ama Jennifer için düşündüğüm isim David Ganby. Ama David'i kapmışlar abisi. Bu nedenle Jennifer için 3. şık olarak tek ben kalıyorum. Hasstasıyım abicim!

.

.