11 Ağustos 2008 Pazartesi

PRİM AVCILARI


Herşeyden prim yapılır tamam da...Ölüler üzerinden de yapmayın bari. Cevap hakkı olmayan, söylenenleri yalanlayamayacak ya da doğrulayamayacak insanlar ağızlara sakız olmasın. Oynadığı rollerin yanısıra genel duruşu nedeniyle nedense çok ısınamadığım Betül Şahin’in gazetede çıkan ufak bir vefat ilanıyla fitilini ateşlediği, şimdi de Osman Yağmurdereli’nin eşinin verdiği tam sayfa röportajıyla devam eden magazin bombasına getireceğim lafı. Osman Yağmurdereli iyi adamdı, kötü adamdı bilmiyorum. Hakkında bildiklerim bir ara şarkıcı, sonra oyuncu ve yapımcı, en son da milletvekili olduğu. Ama ne olursa olsun, kim olursa olsun, artık öldükten sonra polemik malzemesi olmayı kimse haketmiyor.“Canımı kaybettim, seni hiç unutmayacağım” şeklindeki kısa ve net ilanla ortalık karıştırılsın. Sonra röportajlar verilsin. Bildiğiniz şekilde aşk değildi, babamdı, canımdı, ruh ikizimdi, falanımdı, filanımdı densin. Peki eşini tanıyor musunuz sorusunun da cevabı hayır olsun. Madem kızı gibisin, her gün telefonda konuşuyorsun, eşini neden tanımıyorsun diye sormazlar mı, sorarlar. Zaten belki de amaç sorulacak olması...Bunu takiben asıl eş ortaya çıksın beklendiği üzere... Hem eşini kaybetmenin, hem de böyle bir dönemde ikinci kadın olup olmadığı konusu hepimize dert olan birisinin ilanının verdiği üzüntüyle alsın sazı eline. Öyle değildi böyleydi diye başlasın açıklamaya. Ben de o kadını tanımıyorum, zaten benim evime sadece başrol oyuncuları gelirdi diyerek de üstü kapalı mesajını göndersin. Burada ortak kişi kim? Osman Bey. Peki nerede? Yok. Cevap verebilir mi? Karıcığım ben seni aldattım ya da aldatmadım diye kendini savunabilir mi? Artık mümkün değil. Eğer o senin gerçekten canınsa, bırak rahat uyusun. Acını kalbine göm, hayatını kendince sürdür. Karısını tanımıyorsan, ama rahmetli eşinin kızı gibiysen madem, git kadına bir başsağlığı dile. Tanış. O da senin annen gibi olsun. Asıl eş sazı eline almasa mıydı? Bilmiyorum. O yazıyı da okudum, çok fazla cevap vardı. İlişkileri olmuş olsa da, olmasa da ikinci kadının bu çıkışına hiç cevap vermeyebilirdi.Konu uzadı, benim köşem de dahil olmak üzere, herkesin diline dolandı. Daha da fazla uzamaz umarım...Kimse için hoş durmuyor.

Hiç yorum yok:

.

.