28 Eylül 2008 Pazar

Hayırlısı



Bergüzar Korel-Tan Sağtürk aşkı bitti.Nedense bende Bergüzar için daha hayırlı oldu gibi bir his var.Tan Sağtürk Türkiye piyasasına girdiği zamanlarda hepimize enteresan gelmişti.Tipsiz değildi, bir de üzerine üstlük baletti. Taaa elin Fransa’larında büyük başarılar kazanmıştı. Benim hatırladığım bir Duygu Dikmenoğlu ( D.Dikmenoğlu’nun Tuncay Özkan’la ilgili çıkan haberleri de ayrı bir yazı konusu bu arada) vardı, sonra Ceyda Düvenci. Bir de bir aralar Meltem Cumbul galiba. Uzun lafın kısası hep o dönemin ünlüleri. Bu son olayın nedenini çok merak etmiştim doğrusu. İnsan bir ilişkinin gidişatını gazetelerde sık sık fotoroman tadında izleyince, haliyle sonunda ne olduğunu da merak ediyor. Ülkenin gerçek gündemi açıkçası ruh sağlığıma zarar verdiği ve bünyeme ağır geldiği için, artık daha ziyade hafif magazin haberlerine daha çok rağbet ettiğim için de, bu konu haliyle çok ilgimi çekti. Ne olabilir ki en fazla, kesin ortada bir aldatma var diyordum da, çok istisnai olması da kafamı kurcalamıyor değildi. Neyse sağolsun magazin ekipleri, olayı kısa sürede aydınlattı da hepimiz meraktan çatlamaktan kurtulduk. Söz konusu istisnai durum evlilik sözleşmesi imiş. Bergüzar bölüm başına 25 milyar alıyormuş. Kendine yeni bir ev ve araba almış. Sevgilisine de sözleşme yapalım demiş. İlk bakışta bana da itici bir şey olarak geldi. Bu Bergüzar da kendini ne sanıyor bile dedim hatta (Tabi bunda dizideki karakterinin yeni sezondaki ultra gıcık ve bilmiş bir hallenmelerde olmasının da etkisi yok değil)... Ama sonra diğer tarafı düşündüm. Bergüzar kadar popüler değil. Belki kendini bağlamaz ama sabıkalı bir kardeşi var. Kadınlarla geçmişi de çok bir parlak sayılmaz. Üzerine üstlük her ayrılığı sonrası açıklamalar yapıyor. Bu huyunu Bergüzar’la olan ayrılığında da değiştirmedi. Çok üzüldüm, anneme söyleyemedim, cart curt. Farkındaysanız kız tarafı çıt çıkarmazken, erkek tarafı sürekli mesaj gönderiyor. Bana bu kadar mesaj gönderilmesi de gereğinden fazlaymış gibi geliyor. Olay samimiyetini kaybediyor. Fazla sevgi gösterisi de insana itici geliyor anlayacağınız. Haklarında hayırlısı... HÜP NOT: Oh en sonunda bayram geldi. Ne bayramı bu? Şeker mi, Ramazan mı? Ramazan demek de güzel ama ben kendimi bildim bileli, ki bu süre hiç de kısa bir zaman öncesine denk gelmiyor, biz Şeker Bayramı deriz. Adı üstünde daha şeker gelir, tam çocuk kafasına uygun. Ama bunca yıl sonra bir de birileri çıkıp yok Şeker değil Ramazan diye öğreten adam rolüne soyunursa, komik olmaktan öteye gitmez, insana Ramazan diyeceği varsa dedirtmez. HEPİNİZE MUTLU, ŞEKER GİBİ BİR BAYRAM DİLİYORUM. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

.

.