27 Eylül 2008 Cumartesi

Siz Vazgeçerseniz Onlar da Vazgeçer

Portekiz' in Doğayı Koruma Derneği QUERCUS' un küresel ısınma karşısında hayvanların acizliğini göstermek amacıyla başlattığı kampanyanın reklam filmi geçenlerde NTV televizyonunda gösterildi. Reklam filmi gerçekten çok etkileyici ve düşündürücü... Animasyonda olsa etkilenmemek imkansız. "SİZ VAZGEÇERSENİZ ONLARDA VAZGEÇER" reklam filmi videosu için linke tıklayın. Ve bireysel bile olsa hayvanlar için iyi bir şeyler yapmaya başlayın... Fotoğraftaki yavru kutup ayısı Wilbaer... annesinin kar tanesi...
Bu çok tatlı yaa, yerim ben onu...


4 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Selamlar, bende yardim istemistin ancak yazma firsati oluyor.
Öncelikle o sayaca tikliyorsunuz üstüne ve sayfa aciliyor computer.cc diye.
Sayfanin sag üst kösesinde bayraklar var ilkini tiklayinca ingilizce oluyor, belki fransizcadan daha kolay gelecektir anlamasi.
O ingizlice yaptigimiz bayragin yanindada blogger isareti var onu tiklayincada bloggere nasil ekleyeceginizi gösteren animasyon cikiyor oradan izleyip kolaylikla yapabilirsiniz. Umarim yardimci olabilmisimdir.
Simdiden hayirli bayramlar.

Adsız dedi ki...

Sağol müsait bir zamanda yapmaya çalışacağım.Sana da ,iyi bayramlar...

babegazelle dedi ki...

ben de dün vermiştim bunun linkini gerçekten de çok etkileyici bi reklam

Adsız dedi ki...

Evet,insanların bunalımını bilirdim de hayvanlarınkini hiç düşünmemişim.Reklam çok ilginç...İyi bayramlar

.

.