22 Kasım 2008 Cumartesi

Beni Rahat Bırakın Allahaşkına !...


Bu günlerde sinir katsayımı artırmak için sözleşmişler gibi herkes üstüme üstüme gelmiyor mu ?... Ya sabır ya selamet !... Aslında ben kendi halinde bir kadınım. Sabah kalkarım kendime gelmem için bi yarım saat geçer. Ev toplama , kahvaltı vs. den sonra çıkarım. Evin erkekleri de daha erken çıkmış olur. Kendime ait işime giderim. Yolda tanıyıp ta selam vermediğim kimse olmaz. Genelde arkadaşlarım işimde yanıma gelir laflarız. Dedikodu falan değil geyik işte... Geçenlerde bir söz duydum gerçekten doğru. "Arkam önümden daha çok söz işitmiştir " diye bir söz . Şöyle ki bir çoğumuz apartmanlarda oturuyoruz. Sizlerinkini bilmem ama bizim ki o kadar büyük bir apartman değil. Üstelik herkesin kendi evi . Bu insanların iyi günlerini de, kötü günlerini de atlamamaya dikkat ederim. (Haberim olmayanların dışında.) Ama öyle mi ya ne bir tebrik ( nişan- düğün), ne bir geçmiş olsun( 3 ameliyat) almışlığım vardır. Sadece anneciğimi kaybedince 10 dk. nasıl olduysa başsağlığı dilemelerinin dışında... Bahane de sen çalışıyorsun !. Ben bunlara için için kırılsamda belli etmediğim halde, iyi saatte olsunlar bana değil onlara geliyor. Karşı komşunun hiç ama hiç anlam veremediğim hareketleri, selam vermemeler, göz kaçırmalar, kapıyı yüzüme kapamalar... Hey Allahım ya sabır ya selamet !... Eski Malla olmadığın için sebebini sorunca sebep = sıkı durun" hemoroid " evet yalanını seveyim. Bizim karşı komşumuz g....den hasta olmuş bana küsmüş.. Apartmanda küs olmadık kimse kalmayan bir diğeri ( sadece öbürünün kankisi) kapıcıyı 15 günde bir yarım gün temizliğe alıyorum diye kapıcıyı bir dövmediği kaldı (yönetici olunca apartmanın sahibi kompleksli) ben de kapıcıyı koruyunca gerisini siz düşünün kapıma bir gelişi var denizin dibinden fırlayarak çıkarmış gibi... Böylelerinin zavallı muhtaç insanlara davranışına şahit olsaydınız biraz vicdanınız varsa sizde benim gibi davranırdınız. Kavgacı yöneticiyle küs ( bu arada bunların hepsi cahil falan değil görünce bir şey sanırsınız) beni her gördüğünde hasta mısın? ne oldu sana böle şişmişin ! Kocanın saçlarını beyazlatmışın ! Yüzüne n'oldu dan başka laf bilmeyen bir diğer zatı muhterem yöneticiyle aramızda olan şeyi bir türlü çözüttüremeyince bana 1 adet kurabiye ile gelerek (İçinden gelmişmiş ) durumu anlamaya çalışmalar benden de laf çıkmayınca da bana gene malum laflarını yüzün! iyimisin ! deyip gittikten sonra ( bu arada yüzümde bir gariplik yok yani...) Söyleyin bana böyle bir durumda sizin sinir katsayınız kaça çıkar ? Nasıl sakinleşirsiniz? bunlara nasıl davranırsınız? İşte size hafta sonu sorusu !... Benim şu birkaç gün aksiyon filmi gibiydi de, hafta sonu itibariyle onları aklımdan atayım... Oh ya biraz rahatladım mı ne?

8 yorum:

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

:) hepimiz aynı durumdayız desene... Ailemin oturduğu apartmanda böyle herkes birbiriyle küs, dedikodu gırla... bizim oturduğumuz apartmanda ise daha kimseyi tanımıyoruz ama böylesi daha iyi galiba...

laleninbahcesi dedi ki...

valla ben hala hemoroid kısmında kaldım töbe töbe. SEN SAKİN OL , UYMA DİYECEĞİM BAŞKA ÇARE YOK. Sevgiyle

Malla dedi ki...

Arkadaşlarım çok teşekkür ederim.Boogie valla rahatına bak. Ben daha eksik bile anlattım. Bir de bir katta akraba fonksiyonu var da ona hiç girmiyeyim.

ella dedi ki...

laliş yanındayım biliyorsun. haklarız biz o yönetici cadısıyla hemoroid canavarını. bu arada beni saklamaya devam ediyormusun şekerim dükkan rafında. hayır soranlar, arayanlar var. ona göre sana ziyarete gelcekler. öptüm :)))

@ dedi ki...

Onun derdi başkaymış:).Konuşmuştuk değmez sakın kendini üzme.Bir laf vardır meyve veren ağaç daima taşlanır.Bence gurur duy.

Malla dedi ki...

Ah! kızlar ilki varsınız..

alis dedi ki...

Ben diyorum ki KARŞI TAARRUZ!
-Hemoroid mi, La Havle, hayatımda duyduğum en gülünç/sinir bozucu şey. "Seni böyle kibirli yapan götündeki kazığı çıkart, hemoroidin geçer belki." deseydin.
-Öbür manyağa da karşı saldırıya geçme vaktin gelmiş de geçmiş, bayramdan sonra başla "ahhh canımmm bayram sana yaramış, kurban kestiniz herhalde epey kilo almışsın" diye, "dapdar pantolon modasına uymuşsun bakıyorum"la devam et. Yok işe yaramaz hala hasta mısın diyip durursa "seni gördüm hasta oldum" der bu artniyetli ruh hastasıyla ilişkini kesersin. Kurabiyeyi sakın yeme, içine kimbilir ne koymuştur.
-Yöneticiye diyecek söz bulamadım, insan müsveddesi ne olacak. Kavga esnasında hırsını almışsındır inşallah.
-Alt kat için önerimse onların mutfak camına denk gelecek şekilde yukarıdan balık sallandırman. Kokmuş balık kokusu belki camdan sizin evi dikizleyip dertlerinize sevinmelerine mani olur.

Malla dedi ki...

Ah!..Alis çok güldürdün beni:))Üzgünüm ama o kadar açtım ki kurabiyeye lüp diye yedim. Ama cadının verdiği elma gibi olabileceği hiç aklıma gelmedi yani...

.

.