5 Kasım 2008 Çarşamba

İsteyince Oluyor ...




Blog yaptım yapalı, bu sayede bilgisayara hakim olmakla ilgili bayağı bir yol katetmiş olacağıma önceden söyleseler inanmazdım. Biraz karıştırınca herşey oluveriyor bu da çok ama çok zevkli ... Evdekiler bile artık bilgisayarla ilgili konularda bana danışıyorlar bu da beni şımartıyor doğrusu. Hayatım da belki de ilk kez şımarmanın zevkine vardım :)) Bloglarda gezinirken karşıma önce GeCe ' nin, daha sonra Delfina' nın blogları çıktı. Bu genç hanımlar bildiklerini öyle güzel anlatmışlar ki fotoğraflara yazı yazmayı, onları çeşit çeşit süslemeyi daha pek çok detayı ve photoscape adlı programın varlığını bloglarından öğrendim. Sağolsunlar... Bu programın türkçesi de olduğundan programı yükleyip, biraz da karıştırınca neler yapılıyor neler... Benden söylemesi... Yukarıdaki fotoğrafı bu programla ben yaptım. Çok zevkli çoook !...

2 yorum:

ella dedi ki...

Senden korkulur laliş ne diyeyim. Hukuk da okursun sen bu gidişle korktum valla :))

Malla dedi ki...

Hee!..Hee!..

.

.