26 Kasım 2008 Çarşamba

Evim Evim Güzel Evim

Dekorasyonda en sevdiğim tarz country tarzı hele fotoğraftaki gibi şöminenin karşısında uyuklayarak olursa ba-yı-lı-rım...
Sizce bu köşeye ne demeli ? Tek kelime ile sıcacık bir köşe değil mi?... İşlemeli yastığa benzer iki yastığım var. Birini çok eskiden annem işlemiş, diğeri de İkea' dan... Ben de o yastıkları bu tarz bir köşede değerlendirdim. Ayrıca arta kalmış yünlerden fotoğraftaki gibi koltuk şalları (throw) da yapmışlığım vardır. Sizler de uzun kış gecelerinde renkli yünlerden tığ ile kare kare motifler örüp, evde country bir köşe oluşturabilirsiniz. Bir ara kendi evimin sevdiğim detaylarından bir potpori yapabilirim...Ahh !.. bu yataksa gel mışıl mışıl uyu diyor sanki :))
İşte motifler yakın plan..
daha da yakın..
Kapınızın içine yada dışına kuru yaprak, sarmaşık ve dallardan kolaylıkla yapabileceğiniz kapı süslerinin tam mevsimi. Sonbahar bu tip süsleri yapmak için ideal bir mevsim. Yaprakların rengi şahane.

11 yorum:

ella dedi ki...

laliş canım bitanesin ya... ne güzel olmuş blogum ellerin dert görmesin arkadaşım. öpüyorum seni
:))

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Malla hepsi süper olmuş ellerine sağlık. Bu arada ilk resimdeki gibi bir evim olsa hiç çıkmam ben ordan kışları oooh sıcacık :)

Malla dedi ki...

Ella- Ne demek..Beğendiğine sevindim. Boogie-Sağol canım. Bu arada kendi yaptıklarımdan bir potbori yapıcam inşallah...

Meyvelitepe dedi ki...

Çok güzel, sıcacık resimler bulmuşsun, insan bakarken bile ısınıyor. Kapı süsü de şahane. Becerikli kadınsındır, hemen yaparsın şimdi o battaniyelerden bir tane, ama ben de istiyorum ona göre.

Malla dedi ki...

Valla eskiden yaptığımı Bico ya verdim. Aslında çok yünüm var yani..

Burcu SezeR dedi ki...

Eskiden o battaniyelerden tek tek örerdi ananem falan... Dönüp bakmazdık ama şimdi renkler hayatımıza tam anlamıyla yer etti ve biz tırım tırım arıyoruz o battaniyelerden :)

Yeliz dedi ki...

bu önerileri daha önce webte görüp kaydetmiş hatta motifli yatak örtüsününe bayılmıştım. Kayınvalidem benzer tarzda yatak örtüsü örüyor bitmek üzere en kısa zamanda paylacağım. böyle ciciler olmadan bir evin tadı olmazki :) sevgiler

Malla dedi ki...

Burcu- aslında çok basit ve zevkli illaki çok iyi tığ işi bilmek gerekmiyor.Yeliz- kayınvaliden bitirince sakın unutma. Bu arada ben böyle bir yelek örmüştüm onu da paylaşırım.

KelebekGibi dedi ki...

Ooo ne rahatina düskünsün :) Valla kim olsa hayir diyemez o sömine karsisina tabiki sende haklisin. Birde o yatagin yesil rengi ve nevresimleri güllü güllü bayildim :)
Bana ancak amigurumi hayvanlari bebekleri olacak bir iki günde bitecek, fazlasini örmeye sabrim olsaydi keske yaa, bu motili seyleri oldum olasi yapamiyorum, sanki gözümde büyüyor...Belki 50 yasinda falana denerim :D

Malla dedi ki...

Bence denesen yapabilirsin sıkılmazsında.Yaşlar ilerleyince gözler de pek iyi görmüyor yani:))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sevgili malla,yaptığın işlerçok emek gerektiriyor..eline sağlık arkadaşım..

.

.