27 Aralık 2008 Cumartesi

Hediye Dikiş Kutusu Yaptım

GEREKLİ MALZEMELER:Kahverengi ayakkabı boyası , çeşitli kurdelalar, makas, yaldız boya, kestirme fırçası, kozalak ve çiçek gibi süsleme gereçleri, silikon tabancası ve tabii ki ahşap kutu.
Ahşap kutuyu kahverengi ayakkabı boyası ile boyadım. Eskitme işlemi için , daha sonra fırçayı yaldız boyaya bandırıp bir bezle fazlasını aldıktan sonra kutuya fırça darbeleri yaptım.

Kutu yaldızla rötuşlandıktan sonra eskitme işlemi çok basit bir şekilde gerçekleşmiş oldu.
En son işlem basamağında noel renkli kalın kurdelayı kutunun alt kısmına sıcak silikonla yapıştırdım. Kutunun üstünü yaldız boya ile boyadığım minik kozalaklarla, simli çiçeklerle (nikah şekerlerinden) ve kurdelayı fiyonk yaparak süsledim. Bunları da sıcak silikonla yapıştırdım.

Kutunun içine renkli makaralar, mezura, toplu iğne, dikiş iğnesi ve iğnedenlik koyarak hediye kutumu tamamladım.

7 yorum:

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Çok sevimli olmuuuş, ellerine sağlık

Malla dedi ki...

sağol teşekkürler..

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuş,benim de böyle bir kutuya ihtiyacım vardı.Zahmet etmişin teşekkürler:)))

ella dedi ki...

ellerine sağlık canım, güle güle kullansınlar :))

Yelda dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş
Arkadaşın güle güle kullansın
Sevgiler

Malla dedi ki...

Çok teşekkürler .Hoşgeldin,sefalar getirdin.

Adsız dedi ki...

güzel bir çalışma olmuş eline sağlık

.

.