12 Ocak 2009 Pazartesi

Biri Poşet, Biri de Örme Kapı Süsü

Ne kadar çöp torbası yapsak, ne kadar fazla poşet almamaya özen göstersek de evde naylon poşetler farkında olmadan birikiveriyor. Bunların dışında kurutemizlemecilerin kıyafetleri muhafaza ettikleri naylonlarda bu iş için kullanılabiliyor. En iyisi onları 1/2 cm.lik şeritler halinde kesip böyle bir kapı süsü yapmak:)) Evdeki tel elbise askısını da çember şeklinde kıvırıp, değerlendirerek geri dönüşüme katkımız olur, kapımız da süslenir. Gelin gibi olmuş valla , yapılışı aşağıda:
Kapı süsleri çıktı çıkalı kapılarımızı şenlendirdi. Ben çok seviyorum ve kapılarda çok hoşuma gidiyor...

18 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Sevgili malla, senin de belirttiğin gibi çokça biriken poşetler için süper bir çözüm bu :) Hem de şık duruyor...

Malla dedi ki...

Evet belki yeniden birikene kadar poşetlerden kurtulunur:)

Primarima dedi ki...

Poşetlerin bu işe yarayacağı hayatta gelmezdi aklıma neler yapılıyor hale bak:)

Malla dedi ki...

Birara poşetlerden böyle kurtulmayı düşünüyorum.

böcük dedi ki...

poşetleri boyayınca pek bir janjanlı hale gelir :D tuttum ben bu fikri :D

Malla dedi ki...

Boya tutar mı bilmem ama aralarına renkli poşetlerde eklenebilr. Ama onlarda kötü kokuyor:P

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

çok ilginç ve güzel bir fikir. ayrıca çok da şık duruyor..

Malla dedi ki...

Aslında yapmak isterseniz lingleyin. İng. pek bilmediğim için bir püf nok.olabilr.Torbaları yıkamak gibi bişeyler diyo da pek anlamadm Boogiecim.

beyaz mendil dedi ki...

Mallacım, beyaz olan hani kırlarda uçuşan bir çiceğe benzer bir şey varya:)ne güzel anlattım değilmi,işte onun gibi olmuş.Çok güzel ama eve her gelen bence bir kere ona dokunur,bu ne diye.

Malla dedi ki...

Hakikaten çok güzel bir benzetme olmuş. Şimdi bu süsü daha çok beğendim.

Unknown dedi ki...

Canım harikasın ölsem aklıma gelmezdi poşeti böyle değerlendirmek teşekkürler öptüm...

Malla dedi ki...

:))Bende...

embir dedi ki...

sen yazmasan ben bunları tül sanmıştım. Çok da hoş olmuş valla, paylaşım için teşekkürler.

moda tasarım stil dedi ki...

ben poşetli olandan yapmıştım daha önce bu fikri görüp..çokta güzel oldu..aralara yılbaşı süsü bağladım..kapımda duruyor. ;)

Malla dedi ki...

evet görünüşü tül gibi hakikaten Embircim..Moda-tasarım ellerine sağlık. sen de göster bir ara.

nergisce dedi ki...

postellerle yapilmis olan harika:)

Malla dedi ki...

:))

moda tasarım stil dedi ki...

siteme resim çekip koyamıyorum çünkü foto. makinem yanımda değil..elime geçtiği ilk fırsatta paylaşırım..sevgiler

.

.