7 Ocak 2009 Çarşamba

İnternet' im Gelsene !...

Hergün bloguma birşeyler eklemezsem kendimde bir eksiklik hissediyorum. Oğluma bahane verirken kendim de ona benzedim:)) Gerçekten de bağımlılık gibi... Aslında ben bloguma koyacağım konularla ilgili araştırma yapıyorum ve bulur bulmaz kesiyorum internette dolaşmayı. Çünkü beğendiklerimi not almazsam unutuyorum, aklıma gelince de nerdeydi diye düşünmek çok sinir ve yorucu oluyor, bulana kadar arıyorum yani... Bi takım işlerimden ötürü bu günün yazısını göndermek için gecikince, hevesle oturduğum da hiç bir şey yapamadım. Oğlum içerde takır takır internette iken benim ki yavaşlıktan deli etti beni yaa !... Resim yüklemeye çalışıyorum yüklemiyor, arkadaşlara yorum yazıcam blogları açılmıyor, bu arada beklerken çamaşır koyuyorum yok, asıyorum yok, o arada başka bir işi bitireyim diyorum yok !... Gecenin bir vakti oldu tık yok !...Umarım yazdığım bu yazıyı gönderebilirim. Yaşadığım bu teknik aksaklıktan ötürü kusuruma bakmayın, üstümdeler yani...

2 yorum:

GeCe dedi ki...

bizde bağımlı olduk bulduğun ve sevdiğin siteleri sık kullanılanlara ekle tekrar gitmen daha kolay olacak. http://ge-ce.blogspot.com/2008/12/yeni-bir-mim-ortaya-atyorum-bilgisayar.html bu yazımda kendime özel klasör açıp burda arşivlediğimi anlatmıştım

Malla dedi ki...

İyi de bazı şeylere bazen basmıyo kafam. Uğraşmam lazım yani.Sık kullanılanlar tamam da arşivlemeyi çalışmam lazım:)

.

.