8 Ocak 2009 Perşembe

Sevdiğim Şarkılar Mim' i


Geçenlerde sevgili Ge-ce, en sevdiğim şarkılar konusunda beni mimlemiş. Ben müzik dinlemeyi severim, şarkılar çalmaya başlayınca şarkıları tanırım tanımasına da adlarını pek bilemem, şarkı da söyleyemem o konuda yeteneğim sıfır... Amma !... hangi şarkının tutacağını çok iyi bilirim ve pek yanılmam. Türkçe sözlü bazı şarkıları, hafif batı müziğini ve aşk şarkılarını severim. Eğer gündüz evdeysem ya da gece yarısından sonra yalnız başınayken ve de herkes uyuyunca televizyonu müzik dinlemek için açarım. 422. kanal da "Love Songs " radyosu beni dinlendirir, fonda sabaha kadar devamlı çalabilir o kadar yani... Bir de uyuklarken beni uykudan uyandıran şarkı tutar, şöyle ki bu birkaç kere başıma geldi. Yatakta yatıyorum ve radyo veya televizyonda bir şarkı çalıyor ve ben uyanıyorum ( bu da kim şeklinde ) yıllar önce beni uykudan uyandırıp çok meşhur olan George Michael' in bir şarkısıydı. Genç kızlığımda Cat Stevens dinlerdim. Onun "Lady Darbanvil " şarkısını nasıl yazıp söylediğini bildiğimden mi nedir?. Bkz. " Cat Stevens ' mi Dediniz" yazım. Şimdiii... sıralamaya başlayayım bakayım:

  • Queen grubunun solisti Fredy Mercury -The Show Must Go On,


  • George Michael - Faith,


  • Cat Stevens - Lady Darbanvil, şimdiler de ise...
  • Celine Dion - Miracle, A New Day Has Come,
  • Eros Ramazzotti_Tina Turner - Cose Della Vita / Can't Stop Thinking Of You,
  • Texas - Summer Son,
  • Reamonn - Tonight,
  • Sezen Aksu' nun şarkıları ve en son Gidemem ,
  • Gülay- İstanbul Kanatlarımın Altında,
  • Şebnem Ferah - Sil Baştan,
  • Ferhat Göçer şarkıları,
  • Mor Ve Ötesi - Küçük Sevgilim,
  • Yüksek Sadakat - Ben Seni Arayamam.... hemen aklıma geliverenler bunlar. Ben de mimlenmek isteyen herkesi mimliyorum.
  • Hımmm...bir de Ferzan Özpetek ' in Karşı Pencere film müziği vardı...
  • Andrea Guerra - La Finestra Di Fronte.

5 yorum:

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Queen'e taparım. Freddie Mercury öldüğü zaman çok ağlamıştım. Çocuk aklımla. Bir de Yüksek Sadakat'in Aklımın iplerini saldım şarkısını severim...

Burcu SezeR dedi ki...

Cat Stevens'ın taş plağını bulup arada dinlemeni tavsiye ediyorum..

beyaz mendil dedi ki...

Aynı müziklerden hoşlanıyoruz galiba.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

sanıyorum aynı jenerasyondanız :)liste de hisdaş olduğum güzellikler var doğrusu :))

Malla dedi ki...

Hepimizin aynı şeylerden hoşlanması çok güzel bi şey.Zaten bu ortak noktalar birleştirdi bizi...bu arada Burcucum Cat Stevens'in 4-5 tane Eskilerin LongPlayından var bende.Eski pikap bulup dinleyeyim bari.

.

.