27 Ocak 2009 Salı

Smilena' dan Mim Geldi


Sevgili blog arkadaşım Smilena beni mimlemiş. Benim bir mimim daha var ama daha onu yapamadım. Ayça' cım en sevdiğiniz yerler mimi yapmıştı geçenlerde. O da yakında... Unutmadım yani...

  • 1- Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.


  • 2- 161. sayfayı açın.


  • 3- 5. cümleyi okuyun.


  • 4- Blog sayfasına yazın.


  • 5- En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.


  • 6- 5 blog arkadaşınıza yollayın diyor ama dileyenleri ve bu konuda mimlenmeyenleri mimliyorum. Elimi uzatacak kadar yakınımda Kuran'ı Kerim' im var. Şimdi sayfa161' i açıyorum ve 5. cümleyi okuyorum. Ama bu bölümü bölemiyeceğim için o kısmı tamamen yazıyorum. " A'raf 88. Kavminden ileri gelen kibirliler dediler ki: " Ey Şuayb ! Seni ve seninle beraber inananları memleketimizden kesinlikle çıkaracağız veya dinimize döneceksiniz" (Şuayb) : İstemesek de mi ? dedi.

4 yorum:

SMİLENA dedi ki...

teşekkürler arkadaşım.
iyi geceler...

SMİLENA dedi ki...

biliyormusun profiline bakarken en sevdiğin kitaplarda benim de en sevdiklerim.varmış.çocukluğumun daha doğrusu genç kız olurken okuduklarım.uğultulu tepeler,jane ayre,yüreğimin götürdüğü yere git,madam bovari.galiba zevklerimiz aynı...

Malla dedi ki...

Ne kadar uzak olursa olsun, hiç tanımasakta birbirimizi bulmamız ne güzel değil mi?

SMİLENA dedi ki...

evet canım..

.

.