20 Şubat 2009 Cuma

Doğum Günleri Hep Mutlu Günler Olsun!...





Bugün benim doğum günüm. İnşallah bu yıl güzel bir gün ve sağlıklı , huzurlu ve mutlu yıllar geçiririm. Hepiniz için de aynı dilekleri diliyorum . Ailelerimizle beraber artarak, eksilmeden ... Geçen sene bugün öyle bir gündü ki, pastam arabanın bagajında kaldı, pasta masta düşünecek ne halimiz vardı ne de aklımız... Annem olmadan geçirdiğim ilk yıl çok ağır geldi bana ve aileme... Dilerim bundan sonra hep güzel şeyler yaşarız. Nitekim de öyle olacak inşallah... Fotoğraftaki yastık kardeşimin elleriyle dikip, işlediği ve bana yaşgünü hediyesi. Ben çok beğendim ve baş köşeme koydum. Teşekkürler canım kardeşim. Sevgilerimle...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun, butun guzellikleri beraberinde getirsin!
New York'tan sevgilerle!

moda tasarım stil dedi ki...

doğum günün kutlu olsun..nice güzel seneleri sevdiklerinle yaşarsın umarım....

Malla dedi ki...

İncik çok teşekkürler canım. Sana da aynı dilekleri diliyor hepinizi çok öpüyorum. Moda Tasarım Stil çok teşekkürler sanada ...

sesiber dedi ki...

Mutlu, sağlıklı, huzurlu, bolluk bereket dolu nice yılları sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi dilerim.

Malla dedi ki...

Teşekkürler Sesiber'cim.Sende...

3prenses dedi ki...

doğum günün kutlu olsun.

öykü dedi ki...

Nice mutlu seneler olsun sevgılı malla
gelen yıllar sana mutluluklar kazandırsın bu da dogum gunu pastan

http://www.oynaoyun.org/files/image/dogum_gunu_pastasi.jpg

:))

sevgılerımle..

kardelen dedi ki...

nice mutlu yıllara canım benim sağlık mutluluk huzur diliyorum ve inşallah bir ömür boyu bevdiklerinle beraber olursun...

gül dedi ki...

dogum günün kutlu olsun nice saglıklı yıllara inşallah sevgiler

Jojee dedi ki...

doum günn kutlu olsun cnım nice güzel yaşlara:)

ella dedi ki...

Mallacım, şekerim doğum günün kutlu olsun, nice mutlu seneler canım :))

Malla dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ediyorum. Beni çok mutlu ettiniz. İlki sizler gibi dostlarım var.Ne mutlu bana...

Brajeshwari dedi ki...

yaş numerik olarak büyür sadece sanki, muhim olan ne kadar çocuk kaldığımız...mutlu yaşlara..

Gizem. dedi ki...

Doğum günün kutlu olsuuuuun =)hep gül inşallah =)

Malla dedi ki...

Tekrar tekrar teşekkürler canım dostlarım benim.

.

.