5 Şubat 2009 Perşembe

Sevgililer' e Tatlı Seçenekler

Böyle tek taş yüzük formunda kulpu olan bir kupayı hangi kadın istemez .Kıpkırmızı dudaklar şeklindeki bu telefondan güzel ve aşk dolu sözler duymaya ne dersiniz ?


Kız arkadaşınızın aşkını katarak yaptığı kekler bu kalpli kaselerde eminim size daha da leziz gelecektir.
Koskoca yastığı nasıl da kucaklamış geliyor mu ne ?

Bu askı da onu her kullandığınızda aşkınızı hatırlamak ve unutmamak için.

Tek taş formundaki bu anahtarlık size bütün kapıları açacaktır.

Minik kuş takılarınızı toplamaya gelmişşş !...

Eh !... aşk sözleri yazılmış böyle bir nevresim takımına da kimse hayır diyemez.

15 yorum:

SMİLENA dedi ki...

nerden buldun bu aşk kokan şeyleri.çok hoşlar.paylaşımın için teşekkürler

Malla dedi ki...

Nap'im şekerim gençliğimi yaşıyorum :P

Unknown dedi ki...

Canım kaselere bayıldım teşekkür ederim sevgiler...

Malla dedi ki...

Bana da böyle kaseler gelse mutfağa koşarım valla:))

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Bende kuşa bayıldım. Tam olarak ne için olduğunu anlamasam da :) Biz böyle hediyelerin hayalini kurarken maalesef erkeklerin hiiiç umrunda değil sevgililer günü :(

Malla dedi ki...

Boogiecim o kuş küpeleri koymak için.Yani küpelik diyim. Siz daha gençsiniz biz napalım:P

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

hmm anladııım. Mallacım gençsiniz diyorsun ama bu tip şeylerin yaşı yok bence. insanın içinde olması lazım...

Adsız dedi ki...

Ben de kuplu bardağa bayıldım.
ne güzel şeyler bulmuşsun içim açıldı vallahi
sevgilerle

Primarima dedi ki...

Ya hepsi şahane ama ben en çok kupayı sevdim:)tek taşlı yüzük misali...

serrose dedi ki...

Telefon ve nevresim takimi benim olsun nolurrr :)

Malla dedi ki...

Allah herkesin gönlüne göre versin.

Adsız dedi ki...

bunları nereden alabiliriz ? ben sevgili eşime hediye bakıyordum bloğunuz ilgimi çekti. erkekler için yanılmışsınız bayanlar. ben 1 aydır hediye bakınıyorum eşime.

Malla dedi ki...

Berkancım bunlar yabancı bir siteden linke bakarsan belki getirtelebilir.Bilemem.Bir aydır hediye bakındığına göre sen istisnalardansın,eşin çok şanslı yani..

embir dedi ki...

ille de tek taş olsun diyosun yani :)) Çok güzeller

beyaz mendil dedi ki...

Ben hepsine bayıldım,çok güzeller.

.

.