10 Mart 2009 Salı

Aşk-ı Memnu Durum Açıklaması ????

Herkes Behlül' e hasta - aşıkk !...

15 yorum:

Bal küpü dedi ki...

Ayy çok güldüm, ne güzel bir özet olmuş bu gerçekten:)

serrose dedi ki...

hahahahahahah supermis :O)

kkkk dedi ki...

Bravo valla cok orjinal bir fikir nerden geldiyse aklina tebrik ederim.Bugun bile gulecek birsey cikti karsima sayende.Thankss

SMİLENA dedi ki...

bende bende....

Malla dedi ki...

:)))

zuzuların annesi dedi ki...

Evet bende ilk gördüğümde çok gülmüştüm bu çizime,hakikaten yerli Dallas mübarek:)))
Ama ben seviyorum yine de...

kardelen dedi ki...

valla doğru ben hiç böyle düşünmemiştim ne güzel bir şema olmuş öyle ..bende severek seyrediyorum bu diziyi hoş bir senaryosu var oyuncu kadrosuda çok iyi bakalım daha neler olacak...

Adsız dedi ki...

moralimin çok bozuk olduğu bir günde gülümsettin
teşkürler teşkürler :)

sesiber dedi ki...

ilk laçinde görmüş ve çok gülmüştüm bu grafiğe. Gerçekten de Behlül en çok hasta olunan kategorisinde.:))
eh doğaldır:)))Mesela dizideki diğer erkeklerin adını bile bilmiyorum ben ama behlülü kafama kazıdım:)

Malla dedi ki...

Ben de çok güldüm, sizlerinde hoşuna gittiğine sevindim.

Malla dedi ki...

İlahi Sesibel:))

Yelda dedi ki...

He he dizinin özeti,
Çok güldüm

magicalphoenix dedi ki...

Burada eksik olan bir şey var: "kadın seyirciler" hepsi Behlül'e HASTA.

Malla dedi ki...

Evet ne yazık ki:))

Primarima dedi ki...

valla bu aşkı memnu açıklaması süper bir iş olmuş özellikle salak enişte yazısına çok güldüm:):)

.

.