7 Mart 2009 Cumartesi

Hadise' ye Alüminyum Elbise ?



Aksesuar tasarımcısı Muammer Ketenci, Türkiye' yi mayıs ayında Moskova' da yapılacak 54. Eurovision Şarkı Yarışması' nda temsil edecek olan Hadise için hazırladığı kostümü tamamlamış.
Kumaş içermeyen, tamamen alüminyum, kristal gibi aksesuarlardan oluşan bu elbiseyi,
yaklaşık 45 gün,12 kişilik bir ekiple hazırladığını anlatan Ketenci, Hadise' nin şu anda tanıtım amacıyla yurt dışında olduğunu, Türkiye' ye geldiğinde kostümü beğenisine sunacaklarını bildirmiş. Ketenci :
Alüminyum üzerine daha sonra altın varak yaptırdık. Şortumuzda da altın varak var, arka kısmında derin bir varaklama ayarladık ve bu varaklama üzerinde de ekibimizdeki arkadaşlarımızla alüminyumlardan aksesuarlarımızı kullandık. Umarım Hadise çok emek verdiğimiz bu kıyafeti beğenip giyer, diyor. Hadise' yi bilmem ama ben olsaydım, kaşınmaktan şarkı söyleyemezdim. Ben de nikel allerjisi var , umarım Hadise' de böyle bir hadise yoktur !... Sırf farklı olmak için böyle abartmaya hiç gerek yok bence, zaten Hadise hem fiziği, hem de şarkısıyla bu işi başaracak gibi ...

2 yorum:

kardelen dedi ki...

bunu giymek çok cesaret ister bence ama hadise gibi çok düzgün vücut hatlarınız varsa giyilebilir tam bir show elbisesi olmuş birde hadisenin üzerinde görürsek daha iyi olacak galiba..

beyaz mendil dedi ki...

Bence de Hadise'nin üzerin de görelim bakalım nasıl duracak:)Sevgiler

.

.