23 Mart 2009 Pazartesi

Olmazsa Olmaz 9 Şey ( Caprice' nin Mimi )

Caprice Diyarı' na
  • 1- Her sabah ömür boyu içmem gereken troid hapım, calcium hapım . Veee laptop' um nasıl unuttum bennn !...


  • 2- Victoria's Secret' ın "Romantic Wish" gibi meyve ve de hafif çiçek kokulu parfümlerden hiç vazgeçemem,


  • 3- Islak mendil,


  • 4- Agatha gold rengi tokam ve onun gibi kemik tokalar (siyah, şeffaf ve kahverengi) ,


  • 5- Avon Bronze top allığım,


  • 6-Gliss sıvı saç kremim ( saçımı yıkadıktan sonra durulamaya gerek kalmadan kullanılıyor çok pratik ve de onarıcı) ,


  • 7- Giydiğim kıyafetlere uygun çeşitli yüzükler, kolyeler, genelde gümüş , yarı değerli taşları seviyorum. Bu yüzüklerden birini seçiyorum. Annemin alyansını ve bileziğini hiç çıkarmıyorum. Ama mutlaka zarif bir kolye illa ki takarım. En çok kızımın aldığı swarovski kristal kalp kolyemi takarım.

  • 8-Yves Rocher leylak kokulu köpük ve kremi ya da Avon' un White Lily banyo köpüğü, ( nefis kokuyorlar) Ayrıca yine Avon' un Today parfümü ve kremini hiç bırakamam.

  • 9- Gündüz güneş gözlüğümü hiç yanımdan ayırmam ama onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum, yakın gözlüğüm ve cep telefonum ( Samsung D 900) fotoğrafları telefonumla çektiğim için o da burada yer alamadı maalesef.( " Dilek İsabelle' nin mim'i yakında"... Beyaz Mendil'cim ve Sesiber ' cim seni mimledim. Haydi bakalımmm!...

12 yorum:

ella dedi ki...

bilmem mi kalpli kolyen ve güneş gözlüklerin olmazsa olmaz hani :)

beyaz mendil dedi ki...

Annenin alyansı ve bileziği,sakın onları çıkartma.Bizde hiç bir şeyi yok annemin:((

Malla dedi ki...

Ben kendi alyansımı takmıyorum Büşracım. annemin ki bana güç veriyor:(

sesiber dedi ki...

mimimi aldım gidiyorum.

beyaz mendil dedi ki...

Mimini cevapladım hayatım.:)))))

SMİLENA dedi ki...

bende avonun bronze top allığını uzun süredir kullanıyorum ve çok seviyorum....

kkkk dedi ki...

Gliss'in sac bakim spreyini bende kullanmistim cnm gercektende cok kullanisli ve saci cok guzel yapiyor.

Ayca Karaoglan dedi ki...

avonun bronze top allığından ben de vazgeçemiyorum.

annem de hem anneannemin hem dedemin alyansını takıyor. kendi alyansını takmıyor...

Malla dedi ki...

Hepimizin hemen hemen zevkleri benzeşiyor. Boşuna buluşmamışsız yani...

Colorful dedi ki...

bende o tiroid hapını ömrümün sonuna kadar içmek zorundayım, 2 yıl önce tiroidimin tamamı alındı

Malla dedi ki...

Geçmiş olsun ve de hoşgeldin Elly. Ne yapalım sağlık olsun alıştık artık dimi.

GeCe dedi ki...

güzel bir mimmiş birincisi zorunluluk olmuş belki ama kendimizi zorladığımız o kadar çok şey var ki

.

.