15 Nisan 2009 Çarşamba

Bodur Tavuk Hergün Piliç

Ufak-tefek sularında biri olarak valla içime su serpildi. Ben bu güzelleri bu kadar kısa hiç düşünmemiştim doğrusu...gençkızlığımda üzüldüğüm günlere üzüldüm bak şimdi :p... biraz geç oldu ama n'apalım:))

Britney Spears (1.58) Belki inanmayacaksınız ama onun boyu sadece 1.58! Miami sıcağında bile giydiği topuklu kovboy çizmeleriyle durumu çok güzel idare ediyor. Şimdi liposuction da yaptırdı oh mis!
Salma Hayek (1.57) "Once Upon a Time in Mexico" filminde 1.75'lik Antonio Banderas'ın yanında ne kadar da minik duruyordu değil mi? Hele "Frida" filminde tüm karakterlerden daha kısa boyluydu. Ama başrolü ondan başkası kapamadı. Dünyanın en seksi güzellerinden biri olduğunu söylemeye de hiç gerek yok.
Kylie Minogue (1.55) Boyunun kısalığını kıyafetlerle kamufle etmekte onun kadar ustası yok. Dar jean pantolon ve üstlerle sanki 1.80 gibi duruyor. Tabii bir de alışveriş yaparken bile ayağından çıkarmadığı topuklu ayakkabıları.
Madonna (1.55) Küçük dev kadın Madonna'nın da boyu bir hayli kısa. Eskiden bu daha çok belli oluyordu ama son zamanlarda merak saldığı pilates sayesinde boyu sanki 10 cm uzayıverdi.
KISA BOYLU DİĞER ÜNLÜLER:
Drew Barrymore-1.63
Christina Ricci-1.55
Eva Longoria-1.57
Lucy Liu-1.60
Fergie-1.57
Nil Karaibrahimgil-1.55
Shakira-1.50
Christina Aguilera-1.59

14 yorum:

kkkk dedi ki...

bende bu piliclerdenim sanirim yuppiii:)

Malla dedi ki...

Super,baksana hepsi karizma :))

sesiber dedi ki...

Bir o kadar da yerin altında var denilen cinsten sanırım, minyonlar hiç yaşlanmaz ne güzel. Kilo alıp top gibi olmamamk kaydıyla. Ben bunların yanında uzun boyluyum yaww, moralim düzeldi.
vay şakira vay 1.5o hııı en çok ona şaşırdım. Tabii bize sunulan çekimlerin de boy uzatmada etkisi var. Seda Sayan misali...

Malla dedi ki...

Ben de bu kadar kısa olduklarını hiç sanmıyordum.Reha Muhtar'ı kısa sanıyodum o da 1.90 lık bi adammış ona da şaşmıştım:))

kedicibasi dedi ki...

bene ilk okuduğumda şaşırdım dediğin gibi hepsini uzun sanırdım. ve photoshop nedir daha yeni öğrendim sayılır. bu yüzden derdim, bu kadınlar da bi tane çil de mi olaz hepsi pürüzsüz şaşırıdım ama artık biliyorum numaralarını.:))

durutarifler dedi ki...

Ben de yaşlanmayanlardanım.

Bu arad oyum sana gitti. Sevgiler

Ayca Karaoglan dedi ki...

malla'cım benim de hep dikkatimi çeken bir konudur bu :) dünya devleri genelde bodur :)

Malla dedi ki...

Yaa işte böyle bazı gerçekler:)) Nilaycım ayrıca sana çok teşekkürler..

Anne İş'te dedi ki...

Sen beni güldürdün bu sabah Allah da seni güldürsün emi:))

Bodur tavuk halimi bu gün daha bir sevdim;ben mi;1.63!

Sevgiler

SMİLENA dedi ki...

oh be.ben kısa değilmişim 1.63 boyum.bak sen çoğu benden kısa.
küçük hilelerle ne de uzun duruyorlar

@ dedi ki...

Sana katılıyorum Mallacım Piliç olmakta bir ayrıcalık tadını çıkarmak gerek:))))

Primarima dedi ki...

sağol moral oldu bu yazı, valla bendeniz 1.60 sadece 1.60 cık :)
ama napalım:)

Adsız dedi ki...

bu olculer kesinlikle dogru degil.yakinda britney cebimize de sigar.ha ha

Malla dedi ki...

Valla bilmem ben yazılanların yalancısıyım:))

.

.