16 Nisan 2009 Perşembe

Dünyanın En Güzel Kadını Angelina Jolie


Vanity Fair internet sitesinde yapılan ankette yüzde 58 oy oranıyla Angelina Jolie dünyanın en güzel kadını seçildi.



Halle Berry 4%

Carla Bruni 1%

Gisele Bündchen 9%

Jennifer Connelly 3%

Penélope Cruz 3%

Cate Blanchett 2%

Catherine Deneuve 2%

Beyoncé 2%

Scarlett Johansson 3%

Angelina Jolie 58%

Elle MacPherson 1%

Kate Moss 1%

Gwyneth Paltrow 1%

Freida Pinto 2%

Queen Rania of Jordan 3%

Bar Refaeli 3%

Natalia Vodianova 2%

Ziyi Zhang 2%

Kerry Washington 1%

7 yorum:

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Bazen android yada taş bebek gibi görünse bile gerçekten de çok güzel bir kadın...

ella dedi ki...

sonuca katılmamak elde değil hani :) sen nerelerdesin bakiiimmm :))

durutarifler dedi ki...

Bence sadece Tomp Rider'ken güzel . yoksa hiç beğenmiyorum ben bu kadını.

moda tasarım stil dedi ki...

Natalia Vodianova 'nın olduğu bir listede angelina yı seçmek...körlük gibi birşey :S:S

SMİLENA dedi ki...

bence de.dün bir filmini izledim çok beğendim .ee kocasıda bence dünyanın en yakışıklı adamlarından biri

Unknown dedi ki...

Mallacım,nerelerdesin,uğramıyorsun artık,sevgiler.

Colorful dedi ki...

bende hiç beğenmiyorum , inanılmaz itici buluyorum hatta. Gisele'in hakkını yemişler

.

.