1 Nisan 2009 Çarşamba

Garip Ama Gerçek ???



Günün birinde; Hollywood'un en zengin insanlarından birini yırtık iç çamaşırı ile göreceğiniz aklınıza gelir miydi... İlk anda kulağa çok garip geliyor belki ama bu tuhaf öngörü gerçekleşti. Aktör ve yönetmen Ben Affleck' in oyuncu eşi Jennifer, minik kızını okuldan alıp arabaya bindirirken düşük belli kot pantolununun kurbanı oldu. Ve kenarı tamamen yırtılmış iç çamaşırı objektiflere böyle takıldı.

Garner'ın bu görüntüsünü bazıları 'tüm dünyayı kasıp kavuran ekonomik kriz Hollywood'u da vurdu. Artık iç çamaşırı alırken bile eli sıkı davranıyorlar" diye yorumlarken bazıları da Garner' ın tıpkı diğer anneler gibi çocuklarıyla meşgul olurken kendine ayıracak zaman bulamamasına yordu.
Garner'ın bu halini gören bir çok anne de "Jennifer da tıpkı bizim gibi. İnsanın hele iki çocuğu olduğunda bazen ne giydiğini görmüyor bile" yorumunu yaptı. 3 yaşında Violet ve 2 aylık Seraphina adlı iki kız çocuğu bulunan Jennifer Garner, bir süredir kariyerinden uzaklaşıp hayatını tamamen çocuklarına adadı.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

anaaa valla çok şaşırdım,vah garipler vah...

kardelen dedi ki...

Annelik böyle bişey işte öyle yıldız falan dinlemiyo kendini unutuyosun valla . yalnız bu kadında kendini biraz fazla boş bırakmış insan anne oluncada bakımlı olabilir çok acıdım valla haline...

moda tasarım stil dedi ki...

ayy kıyamam ya..ben çok seviyorum bu kadını ne kadar masum ve doğal...
eger oyunculuğu bıraktıysa star gibi takılmasına gerek yok..anne olunca öncelikleri değişti demekki..

kkkk dedi ki...

Hic inanasim gelmiyor yaa insan ne kadar da mesgl olsa boyle bisey giymez bence

Malla dedi ki...

walla ne bilim ben öyle donları doğru çöpe gönderiyorum:))

alis dedi ki...

Üstü başı saçı makyajı zaten kötü, donu da yırtıkmış. 10 tane çocuğu yok sonuçta 1 tane var, bi sürü de parası var böyle rezil rezil gezmesin bence. O donu k..ına geçirmesinin affı yok :)

Malla dedi ki...

2 çocuğu var ama Alis öylede gezilmez:)Doğru..

.

.