22 Nisan 2009 Çarşamba

Tulpetanne's Blog


Blogerler kapanınca, Wordpress' de blog açıp, blogumu oraya aktarmıştım. Geçenlerde blogum da problem çıkınca o blogumu tekrar hatırladım ama nasıl yüklediğimi unutmuşum. Ama problemin bilgisayardan değil, blogla ilgili olduğu ortaya çıkınca iş başa düştü. Haliyle teknik servisler ve çoğu kimse bloglardan anlamıyor. On line sayacın problem çıkarttığını keşfedene kadar bazı yazı, fotoğraf ve eklentileri kaldırmak zorunda kaldım. Sonunda sayaçta gidince sorun çözümlendi. Zaten serviste virüs tarama yapınca iyi oldu. Sıra yedeklemeye geldi. Önce blogere yedekleme işini halletmem lazımdı. Oldu olmasına da sanırım fotoğrafları yedeklemiyor. En güzel yedekleme yine diğer bir bloga aktarım. Wordpress' deki bloga Bloger' daki blogu aktarmak kolay. Onu da nasıl aktardığımı da hatırlayınca rahatladım. Zaten yönlendiriyor.Bloger'dan devam ediyorum, garantiye alma durumları:) Sizde yapabilirsiniz. Benden söylemesi... Tulpetanne's Blog:

4 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Merhaba.Ben de blogger kapanınca wordpress de yeni bir blog açmıştım.Sonra Belkısla düşündük taşındık bu blog işini yedeklemeye karar verdik.Ve yedeğimizi wordpress de düzenli olarak alıyoruz.Bence emek harcadığımız için bu işi ciddiye almak gerekiyor.Umarım diğer arkadaşlarımızda yapıyordur bu işi.

Malla dedi ki...

Evet bir zorluğuda yok yani:))

Adsız dedi ki...

Beautifully written blog post. Delighted Im able to discover a webpage with some insight plus a very good way of writing. You keep publishing and im going to continue to keep reading.

Adsız dedi ki...

On rencontra toutes les lesions que laisse,

.

.