25 Mayıs 2009 Pazartesi

Laetıtıa Her Türlü Güzel.!!


Yıllardır uzun kumral saçlarıyla tanınan Casta, Malezyalı yönetmen Tsai Ming-Liang'ın 62'nci Cannes Film Festivali'nin yarışmalı bölümünde gösterilen Visage (Yüz) adlı filminin basın toplantısında yeni görüntüsüyle objektifler karşısına çıktı. 32 yaşındaki iki çocuk annesi yıldız, sarıya boyattığı saçlarının da kendisine ne kadar yakıştığını bir kez daha gözler önüne serdi.
Başrollerinde Casta'nın yanısıra Ming-liang'ın değişmez oyuncusu Kang-sheng Lee ile Fanny Ardant ve efsane yıldız Jeanne Moreau'nun da yer aldığı film, Salome mitini sinemaya uyarlamak için Louvre'a giden Tayvanlı bir yönetmenin öyküsünü anlatıyor.

5 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kadin zaten cok guzel ama sanirim ben beyaz tenine koyu renk saclari daha cok yakistirdim :))

sesiber dedi ki...

Cnım yaa, bayılıyorum ben bu kıza.
Günaydın Mallacım.

Malla dedi ki...

hoşgeldin, günaydın Sesiş:))

SMİLENA dedi ki...

kesinlikle koyu renk derim...

Primarima dedi ki...

Çok güzel bir kadın ama ben koyu renk sacla daha guzel oldugunu düşünüyorum.

.

.