17 Mayıs 2009 Pazar

Malla Adalar'da :)))






Ada vapuru yandan çarklı
Bayraklar dolanmış cafcaflı
Simitçi,kahveci,gazozcu
Şinay yavrum şinaşinanay
Şinanay' da yavrum hopa şinanay... diye mırıldandığımdan anlaşıldığı üzere Malla muradına erdi ve sonunda burnunun ucundaki Büyükada' ya nihayet gidebildi.
Uzun zamandır arzu ediyordum ama bir türlü kısmet olmadı ...olmadı... Dün İstanbul' a geldim ve kızımla sözleştik. Büyükada gezisi yapmak üzere buluştuk. Saat 12.00' de direk Büyükada'ya, saat 13.30' da Kınalıada, Heybeliada ve Büyükada seferi vardı. Ben 13.30'dakini istedim. adaları dolaşa dolaşa Büyükada'ya geldik. Vapur gezintimiz çok güzel geçti. Adaların görüntüsü, Büyükada gerçekten çok ama çok güzelmiş, ben çok beğendim. İlki gitmişiz. Oldukça kalabalık bir vapur yolcuğundan sonra, adada çok kalabalıktı. Oralara kadar gelmişken Aya Yorgi' ye çıkmadan olmazdı. Biz de faytona binip yukarı çıktık. Atlar ortalığı fazlaca kokutsada, yine de çok güzeldi. Bisikletlerle gezenlere imrendim. Tabii ki yokuş çıkanlara değil:)) Deniz ve İstanbul manzarası, evlerin, yalıların, bahçelerin güzelliği doyumsuzdu. Hayran kaldık. Sanki yabancı bir ülkedeymişim duygusuna kapıldım. Belli bir noktadan sonra yukarı yaya bir şekilde çıkılıyor. Yol dilek ipleriyle dolu:)) Çıkış yorucu olsa da manzara için bence değer... İnişi yine yaya bir şekilde gerçekleştikten sonra, ayakkabılarım vurmasa idi en aşağıya kadar yürüyebilirdim. Ama ilki faytonla inmişiz, daha zevkli oldu..hem de dinlendik. Daha sonra karın doyurma faslı, tabi ki dondurma kaymak, eh biraz lokmada yiyelim derken :)) saat 18.00 oldu.
Her gittiğimiz yerden pek bir şey almasak da, tek aldığımız o yerin buzdolabı magneti olmazsa olmazımız. O işi de hallettikten sonra direk İstanbul'a giden vapurla döndük. Siz siz olun en kafa arkadaşınızı ya da kızınızı, ne bileyim bir dostunuzu alın böyle günübirlik üstelik çok da ucuza mal olan geziler yapın. İyi geliyor valla...
NOT: İsteyin Olsun...!!! Fi tarihinde bir post yapmışım şimdi aklıma geldi... İstediklerinizi post yapmak secret etkisi yaratıyor walla...zatialim tarafından denenmiştir:))

14 yorum:

Banu Eş dedi ki...

ben de çok istiyorum ada ya gitmek bu sene, gidip adayı vizörden seyretmek....sizi kıskandığımı itiraf edicem:) ne iyi yapmışsınız....İstanbul da yaşayıpta her bahar adaya geçmeyenleri kınıyorum....

Malla dedi ki...

Banucum hiç düşünme, bul bir arkadaş gidin valla...İstanbul dışındaysan atla trene, Bostancıdan binin vapura gerisi gelir zaten:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ahhh Büyükada nasıl güzel, nasıl farklı bir yer değil mi malla'cım... Çok çok sevdiğim bir yerdir... İstanbul'da en çok özlediğim yer belki de. Ne iyi etmişsiniz :)

Malla dedi ki...

gerçekten öyleymiş Ayçacım.İlki gitmişiz valla:))

GeCe dedi ki...

süper görüntüler biz burdayken gidemiyoruz bir gitmeli sıcaklar aşırı bastırmadan püfür püfür

Malla dedi ki...

Gidin valla GeCe ,İstanbul'da yaşamanın tadını çıkarın:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

umarım birgün ben de görebilirim...

Unknown dedi ki...

Ne güzel yapmışsın ,sefan olsun,birde ben kaçabilsem,sevgiler

zuzuların annesi dedi ki...

2 sene önce bende gitmiştim:)Gerçekten çok güzeldi...
Ne iyi yapmışsınız...

Malla dedi ki...

Sağolun:))

Yeliz dedi ki...

geçen hafta ada turu yapmak istiyordum olmadı, bende en kısa zamanda gitmek istiyorum:)

Malla dedi ki...

Yelizcim şiddetle tavsiye ederim. Ama fotoğraf mak. unutma:))

Adsız dedi ki...

very good!

Adsız dedi ki...

very good!

.

.