20 Mayıs 2009 Çarşamba

Sarah Jessica'nın Korkusu

Sex and the City'nin 44 yaşındaki yıldızı Sarah Jessica Parker bu yazın sonlarına doğru yeni ikiz kızlarını kucağına almanın heyecanını yaşıyor. 12 yıldır evli olduğu aktör Matthew Broderick'ten 6 yaşında bir oğlu olan Parker için bu kez durum biraz farklı. Çünkü ikizleri olacak ama bebeği kendisi değil bir taşıyıcı anne dünyaya getirecek. Parker'ın ikizlerini taşıyan ise 26 yaşındaki biseksüel bir rock'çı. Michelle Ross adlı genç kadının eski eşinden 4 yaşında bir oğlu var. Ve bu ilk taşıyıcı annelik deneyimi değil. Ross bebek sahibi olamayanlara yardımcı olmayı seviyorum" diyor. Ancak Ross'un bir sır gibi saklanan kimliğinin ortaya çıkmasından sonra ikizlerin annesi Sarah Jessica Parker'ı da bir telaş aldı. Çünkü Ross bir süredir kimliği belirsiz kişiler tarafından taciz ediliyor. Üstelik kişisel bilgisayarları da hack'lenmiş. Ünlü yıldız Parker ise taşıyıcı anne Michelle Ross'un tüm bunlar yüzünden strese girdiğini düşünüyor ve bunun da doğmamış bebeklerine zarar vermesinden korkuyor. Görünüşe göre Sarah Jessica Parker ve eşi Matthew Broderick' e rahat yok...

5 yorum:

ella dedi ki...

zor iş gerçekten, kendin doğursanda stres, senin için başkası taşısada stres, bu olayın bir kolayı yok galiba :) resimleri bloguma koydum şekerim bir uğra bloguma :))

alis dedi ki...

Zaten 1 çocuğu varken ve 44 yaşındayken neden taşıyıcı anneyle çocuk yapmaya karar vermiş acaba?

Ayca Karaoglan dedi ki...

kıyamam ben ona yaa, bu kadını çok seviyorum ...

Delfina ; dedi ki...

alis'le aynı cümleyi kurdum...niye gerek duymuş ki böyle birşeye? 12 yıldır evliymiş demek ki,bilmiyordum...

Unknown dedi ki...

benim en çok merak ettiğim gn diye bir şey var bu çocuklar taşıyıcı annenin genlerini taşıyor olacaklar ki bu bence çok düşündürücü bence.bazı psikolojik hastalıkların falan genetik olduğunu varsayarsak:(

.

.