31 Mayıs 2009 Pazar

Teras & Bahçe İstiyorum..!!

Genç ve bekar bir kadın olan Brontë'nin tüm istediği, büyük ve serası olan bir kata taşınmaktır. Doğru evi bulduğunda bekarlara verilmediğini öğrenir. Bunun üzerine yeşil kart alıp ABD vatandaşı olmak isteyen Fransız Georges ile sahte bir evlilik yapmayı kabul eder. Ancak göçmenlik dairesinin müfettişleri sık eleyip ince dokumaktadırlar. Bunun üzerine Georges, Brontë'nin yeni evine taşınır ve imtihanı geçebilmek için birbirlerini yakından tanımak zorunda kalırlar. Oysa dıştan bakıldığında gerçekten de uyumsuz bir çifttir onlar:
Genç kadın tam bir idealist, üstelik vejetaryendir. Fransız ise sokaklarda büyümüş, pragmatik bir adamdır. Kırmızı ete ve şaraba bayılır.

Bu filmi belki hatırlarsınız, eski ama hiç unutulmayan bir filmdir. Başrollerinde Andie Mac Dowell ve Gerard Depardieu paylaşmıştı. İşte ben o filmde ki terası hiç ama hiç unutmadım. Aşağıdaki terası ve balkonu görünce yine o filmi hatırladım.:(


İzlemek İsterseniz Video' sunda hayranı olduğum (Teras & Bahçe) Burada: www.ozap.com/film/green-card/23794


Eğer teraslı bir evde oturuyorsanız, kusura bakmayın kıskandığımı söyleyeceğim. Eğer bir terasım olsaydı onu bahçeye çevirmek isterdim:( Hoş teraslı evlerin hiç derdi bitmez ama olsun, olursa terasım olsun..!!

Balkonlar da ayrı bir dekorasyon alanı, onları güzel bir hale getirip, sonra da orada çay&kahve içmenin keyfini doğrusu hiç bir şeye değişmem ben :)... Gelin gelin bu güzel balkonlu eve gelin buradan:



8 yorum:

GeCe dedi ki...

bende istiyorum hepsi çok hoş

ella dedi ki...

o filme bayılmıştım :) bahçe teraslarda harika görünüyorlar :))

Malla dedi ki...

Allah hepimizin gönlüne göre versinnn:)

beyaz mendil dedi ki...

Filmi hatırladım:))Ve terasa bayıldım.Dilerim senin de böyle bir terasın olur.Sevgiler

Malla dedi ki...

İnşallah canım arkadaşım:)) Büşracım:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

Filmi seyretmedim galiba :/ Ama ben de istiyoruuummm teras ve bahçe, hepimizin terası ve bahçesi olsun :))) Ah ne keyifler yapılır ahh ahh :))

Malla dedi ki...

Ayçacım, aşağıda filmin video adresinden bir bakabilirsin:))

Malla dedi ki...

Ayçacım, aşağıda filmin video adresinden bir bakabilirsin:))

.

.