18 Haziran 2009 Perşembe

KİM ? " Aşk Hiç Bir Zaman Pişmanlık Duymamaktır " mıdır acep ? ( Final)

FİNAL İÇİN TıkTık :
Son alınan duyumlara göre Beren' de sevgilisinden ayrılmış. Nedir bu sevgililerin , kocaların yaptığı Kıvanç' a ya ... rol arkadaşları ya sevgililerinden ya da kocalarından oluyor:P of... of... bizimkiler bile gıcık çocuğa :P

Ay! ay ! bu kadar gerginlik yeter!... Gelecek sezona kadar ancak kendime gelirim benn... Siz rahat huzur bi işlere kalkışmayın, sonra kış bahçelerinde, seralar da filan yüreğimizi ağzımıza getirin !... Off olacak iş mi yaa... Valla biri gelicek diye korktum da doğru dürüst seyredemedim ayol!... Neyse Firdevs' cim yeter de artar bile... Kış bahçesi faktöründen sonra artık sorarlar Beren' e de Kıvanç' a da ...artistliğin zor yanlarını:P
Kıvanç' a normal hayatta kadınlardan çok mesaj geliyormuş, sevgilisiyle bunlara gülüp geçip mesajları siliyorlarmış. Umarım bunlara da gülüp geçerler !..
Diziyi şimdi tekrar başlattılar gidip biraz daha bakayım ben :)
Gecenin NOTU: Firdevs hanımın bu geceki elbiseleri gene 1 numara...

Gözlükler 1 numara...

Sertab Erener' in şarkısı 1 numara...

8 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

dizinin sitesine baktım ama bugün ki konu yazmıyor,haftaya eskiler başlıyor ,eee tekrarını vermezlerse eskiler sona gelene kadar bekliycem ama yok bi dakka netten dizi izle siteleri vardı onlara bakayım ben :)

Malla dedi ki...

Pazartesi'den itibaren her sabah tekrarı varmış:)

ella dedi ki...

gerçekten kıvanç ve beren arasındaki çekimi hissediyor insan onları seyrederken :) sertabın şarkısına bittim ben.

ella dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Primarima dedi ki...

Hahahaha dün gece izlerken kardeşimle birlikde dedimki;malla şimdi put gibi izliyordur herhalde dedim cok sevdıgını bılıyorum ya:)))
Kardesımde dıyorki ne mallası malla kim?

Süperdi cok gerılımlıydı cok asap bozucuydu...ama ben nedense gıtgıde bihtere sinir olmaya başladım yahu...
Sence onları kim gördü?

Malla dedi ki...

Primacım beni iyi tanımışın aynen öyledi walla:))Put gibi değil de o koltuktan o koltuğa,iyi görebilmek için gözlükler gözde filan he he...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

primacım firdevs olma ihtimali yüksek galiba...ondan birşey kaçmaz ya ,birde ancak o görürse dizi bitmez gibime geliyor....

Malla dedi ki...

Perilim Firdevs'de olabilir, şöfor de belki de bir kedi:)))) bakalım görcez...

.

.