2 Haziran 2009 Salı

Kimin Umurunda..!!

Hemen hemen bir çok kadının ortak derdi olan bu sevimsiz şeyler ünlü - münlü dinlemiyor. Bunları dert edip kompleks yapanlar da var. Bakın kimin umurunda...! dert edenlere kapak olsun:P
Gösteri dünyasının bu ünlü kadınları her zaman güzellikleriyle göz kamaştırmayı başarıyor. Ama bazen öyle önemli bir ayrıntıyı unutuyorlar ki insan görünce dehşete düşüyor.
 İşte dudaklarının üzerindeki fazla tüyleri almayan ve bu şekilde objektiflere takılan ünlü kadınlar: Sienna Miller
Elizabeth Hurley

Jodie Foster
Bond kızı Eva Green
Aslına bakacak olursak digital fotoğraf makinelerinin azizliğine uğramamaları mümkün değil. Kulak içlerine kadar çekiyorlar valla...

8 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

en iyisi belki de bu:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

hihi ne güzel demek ünlü olunca tüyler de umursanmıyor :) ünlü mü olsaydık ne :))))

Moonish (moonsun) dedi ki...

:)) ama cok dogal gorunuyor :))

alis dedi ki...

Gözüm mü bozuk bilmem ama ben bıyık falan görmüyorum. Güç bela seçtiklerim de insan teninin her noktasını kaplayan mikroskobik tüyler değil mi?? Görünce dehşete düştüklerini iddia eden o gazeteci müsveddeleri kendilerine baksın. Ben onların asparagas gazetesini görünce dehşete düşüyorum. Sinir oluyorum kadınların kılına tüyüne selülitine kilosuna takık paparazzilere.

sesiber dedi ki...

Alise katılıyorum. Ben de göze batan tüy göremedim. Onlar ayva tüyü, vücudumuzun heryeri koruma amaçlı onlarla kaplı. Işık vurunca çıkmışlar ortaya. Yüzün de her yerinde var onlardan, tümden ağda yaptırmak gerek, o zaman da yanak derimiz, çene altına iner sarkmaktan. Bırakın dağınık kalsın. Ben sarışınım, tüysüzüm, hiç bıyık-sakal aldırmadım ama bu fotoğraftakiler kadar beyaz, sarı, minik minik bende de var. Rahatsız da olmuyorum. Porselen miyim yahu?
Vallahi ünlük olmak gerçekten çok zor, 24 saat kendinle uğraşmak lazım.
Sevgiler Mallacım...

DuruButik dedi ki...

Hayret doğrusu... nasıl oldu da lazer yaptırmamışlar:))

Malla dedi ki...

Galiba en bılıklısı Eva Green:)

Prima Donna dedi ki...

ama amaa kırmızı da hiç sürülmez ki böyleyken. gitti güzellik

.

.