9 Temmuz 2009 Perşembe

Doğum Valizine Neler Gerekli?


Doğum vakti geldi, çattı. Hastane için hazırlayacağınız bavulun içinde olması gerekenleri bir de bu listeden kontrol edin…
BEBEK İÇİN:
2 adet kolsuz body
2 adet yarım kollu body
2 adet tulum
Bebek bezi
Bakım seti (tırnak makası, ateş ölçer, burun pompası gibi)
Biberon ve emzik
Kalınca bir örtü (altını değiştirirken sermek üzere)
Yan yatırma yastığı
Havlu
Şapka
Eldiven
Yatak takımı
Pişik kremi ve pudra
Vücut losyonu
Delikli, yumuşak bir battaniye veya pike
Islak mendil
Gazlı bez
Mevsime bağlı özelliklerde çorap ve patik
Yine mevsime bağlı olarak yelek veya hırka
ANNE İÇİN:
3 adet önden düğmeli gecelik
12 adet pamuklu iç çamaşırı
4 adet önden kopçalı sutyen
Sabahlık
Bornoz ve yüz havlusu
Göğüs ucu pedler
Göğüs ucu koruyucu krem
Kişisel bakım ürünleriniz, diş fırçası ve diş macunu
Çorap
Rahat bir terlik
Buradan:

8 yorum:

Primarima dedi ki...

Bebek için patik hırka gazlı bez ve pişik kremi gereksiz...tırnak bakım setide gereksız yanı hastaneye göturmek gereksız demek istedim:))
Gazlı bezi zaten hastane temın edıyor 2 gunde pişik olmuyorlar:)
hırka kış bile cok fazla gelır mumkun degıl gıyınemez ben aralıkda dogum yapdım hastane odası cayır cayır oluyor ben sureklı camı acdım.

SMİLENA dedi ki...

ay o günler geldi aklıma.ne telaştı yaaa.şimdi rüya gibi geliyor.hAYATIMIN EN ZOR AMA EN KEYİFLİ GÜNLERİYDİ...
ÇOK ÖPÜYORUM

Malla dedi ki...

Allah doğum yapacaklara kuvvet versin:)

sinem dedi ki...

sevgili malla ben doğum yapalı 2 yıl oluyor ama daha dün gibi aklımda yazdığın bir çok şey gerekli olurken bir kısmıda gereksiz sanki bebeğinle uzun bir tatile gidecekmişsin gibi.tırnak bakım seti pişik kremleri şu aşamada çok erken sütyenlerini alırken emzirme sütyeni olması işini mütiş kolaylaştıracaktır.bebekler yeni doğduklarında anne karnındaki ısı çok olduğu için üşüyebilirler.Oğlum haziranda doğdu yinede üstüne hırka giydirdik.

benden, bizden... dedi ki...

süpersin malla yaaa ve ben bir de o valizden istiyorum tam kız annesine uygun bir valiz :) önerebileceğin gecelik modelleri olursa paylaşır mısın :)

Sevgiler...

Malla dedi ki...

e hali:tabiiki de ...

Malla dedi ki...

bu arada gereksizeşyalar olabilir ama ben pek detaylı inceyemedim:(

Jaensue dedi ki...

içine ne girecegi kenara dursunda o valiz ne $ekermi$ oyle ya bayildim:)

.

.