23 Temmuz 2009 Perşembe

Kerpe Sizi Bekliyor !...




Çocukluğumdan beri yazları hep Kerpe' ye geliriz. Ben çocuklara karıştım, buralardayız. Düşe kalka yazları burada büyüdüler. Eğer onların çocukları olursa eminim çok daha şanslı olacaklar... Çünkü Kerpe çok değişti, çağa ayak uydurdu ama, bu arada hala bakir bir koy...Tabii ki eksikleri yok değil ama her geçen gün daha da güzelleşmekte. Burada pansiyon tarzı konaklama yerlerinin dışında pek fazla konaklama yeri yoktu, bir büyük otelin dışında... Ama bu sene çok konforlu, temiz, denize sıfır bir apart hotel eklenmiş ki hayran kalmamak imkansız... Kerpe' ye dışardan gelen biri olsaydım hiç tereddütsüz "Erısh Apart Hotel" de kalırdım. Çünkü hem hotel güzel, hem de sahipleri çok güzel insanlar...Eğer bir gün yolunuz Kerpe' ye düşerse Eriş bey ve eşi Nilay hanım'ın çocukları gibi değer verdikleri, özene bezene yarattıkları hotellerine bir uğrarsanız, eminim bir daha, bir daha gelmek isteyeceksiniz.... Benden söylemesi:))


7 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Ağva ve Şile'ye gitmiştim ama Kerpe'ye gidememiştim.İlk fırsatta gitmeyi düşünüyorum.Sevgilerimle

Malla dedi ki...

Gel valla buluşuruz da ne dersin:))

Stil Direktoru dedi ki...

süper bir yermiş birdaha gidersen gerçek resimleri de ekle

Stil Direktoru dedi ki...

aa kerpede varmış diğer yazında dur bakıyorum ona da

Butikpartim dedi ki...

Buranın çok methini duyuyorum,bir türlü gitmek kısmet olmadı.İstiyorum inşallah..

Malla dedi ki...

İnşallah mosquito :)

Malla dedi ki...

ben bu aralar ordayım zaten de fotoğraf ekleme işini bir ara yaparım. İnternetim gidip geldiği için biraz zor oluyor:(

.

.