4 Ağustos 2009 Salı

Tahtalardan... Taşlardan...

Denizden sürüklenmiş havasını veren ham ahşaptan yapılmış bu objeleri ben çok sevdim.

Hasırın üzerine yapıştırılmış taşlardan yapılmış bu mat kapı önü yada banyo için ...

Bahçeye çok ucuz ve güzel bir yol ...

Kır kahvelerinde bir zamanlar bu sandalyelerden vardı :(

Büyükannenizin kilerinde bu raftan mutlaka vardır ...

Sukulentler ve kaktüsleriniz için, kumsala inip bu tahta parçalarından hemen toplamaya başlayın :)

Bu çiçekli emayelere ba-yıl-dım !...

Taşlardan kapı tokmağına ne buyrulur ...

Bu renkli fenerler yasemin kokulu bahçelere layık !...

Acaba bu askı asma ağacından olur mu ?:p


Kulağa yaklaştırınca denizin sesini veren deniz kabuğuna kaktüs ne güzel yakışmış :)

4 yorum:

sesiber dedi ki...

Ne güzel fikirler aldım, gidiyorum. Teşekkürler Mallacım.

Primarima dedi ki...

Offff sen adamı öldurursun yahu bunlar nasıl guzellıkler böyle?

ella dedi ki...

taşlardan yapılmış halıya ve askılığa bayıldım ben... herşeyin doğalı güzel... lalişşşş özledim seni yaaa :)

Asortik Krep dedi ki...

Sukulent kabı harika ,denizkabuğu da..

.

.