18 Ekim 2013 Cuma

Trendy Bebek İsimleri


Bebek.com sitesinin geçtiğimiz yıllarda yaptığı araştırmalar üzerine belirlediği en popüler kız ve erkek isimleri şöyle sıralanıyor:
Arada benim beğenip eklediklerim de var....
KIZ İSİMLERİ:
Âlâ
Talya
Zeynep
Birce
Ela 
Duru
Yaren
Ceren
Ece
Melis
Naz
Birdem
Su
Berra
Ecem
Sena
İrem
Azra
Dilay
İdil
Eylül
İpek
Nazlı
Yağmur
Derin
Ilgın
Havin
Nilsu
Kayra
Begüm
İlkin
Tuana
Beril
İlgi
Alize
Pelin
Beren
Mira
Yazmira
Bade
Selin
Simge
Rana
Şimal
Damla
Melike
Pınar
Başak
Özüm
İlayda
Elçin
Minel
Arzum
Melisa
Belsem
Line
Hira
Selis
Sare
Belis
ERKEK İSİMLERİ:
Emir
Cem
Ege
Çağan
Mete
Sarp
Kerem
Deniz
Yağız
Yiğit
Emre
Mert
Görkem
Burak
Meriç
Berke
Kutay
Tuna
Baran
Efe
Onur
Doruk
Bartu
Emirhan
Alp
Arhan
Bora
Canberk
Dağhan
Rüzgar
Toprak
Arın
Çınar
Armağan
Derin
Koray
Barlas
Ada
Atakan
Berk
Ali
Polat
Göktürk
Serhan
Utku
Berkay
Güney
Kaan
Can
And
Hira
Hür
Kuzey
Metehan
Alphan
Pars
Tan
Alihan

♥  Follow Me on Bloglovin 

4 yorum:

balböcükleri dedi ki...

bak birini tutturmuşuz.berkay.ama sorsan şimdi eski isimlerden koyardım.amaaan adıyla yaşasınlar .trendi geçince noolcak:)

Malla dedi ki...

:) bende birini tutturmuşum:))Berk:))

sesiber dedi ki...

ben de yandan geçmişim, klasikleşsin diye han ekleyip berkehan koymuştum 14 yıl önce. kızım olsa Jülide koyacaktım. Talya'yı sevdim. Naz'ı da geçen yıl doğan yeğenim için önermiştim, koydular. İris'i de severim.

SMİLENA dedi ki...

efe ve berke trendy'miş demek.su ismini çok seviyorum ama bizde kız ne arar...

.

.