19 Ekim 2009 Pazartesi

Dantelden Bardak Altı Yaptım


 Nostaljik ve dört motiften oluşan tek parça bir örtüm vardı, motifleri ayırdım. Daha sonra kırtasiyeciden aldığım A4 büyüklüğünde kimlik kaplama naylonunun arasına yerleştirip, naylonun altına ve üstüne karton koyup, ütü ile yapıştırıp kestim. Bu kadar yani...Yapıştırma işinin başarılı olması için hava yapmadan dikkatlice ve de sıcak ütüyle yapıştırmak gerekiyor.. Ayrıca; naylonu motifden biraz daha büyük kesip tek tek yapıştırmalısınız. 
bir fikir: Aynı yöntemle çok ince dantel örtüleri, tek kalmış motifleri ve nostaljik fotoğrafların fotokopilerini de kaplayarak, bardak altlarının yanı sıra mouse pad' lerde yapabilirsiniz. Aklıma geliverdi işte :)...


4 yorum:

SMİLENA dedi ki...

harikasın.geceninkileri de ç.ok beğendim.aslında biraz kurcalasam bende sandıkları neler çıkacak neler...
güle güle kullan

Malla dedi ki...

sağol :))

Banuca dedi ki...

Bu ne güzel bir fikir, çok tuttum, dantelleri çok seviyorum ama ütülemesi çok zor geliyor, birkaçını bu şekilde kullanabilirim, çoook teşekkürler Bardak altlığı, dantel harika olmuşlar.

Banuca dedi ki...

Bu arada diğer dantel projeleri de harika...

.

.