19 Ocak 2010 Salı

Altın Küre'de Şıklıkta Kate Hudson'u Seçtim



Bir taraftan CNBC'de Altın Küre'yi seyrediyorum, diğer yandan onunla ilgili post yapıyorum. Yıldızların hepsi çok güzel ve şık ama ben Kate Hudson'u seçtim.                                                   
 
                                        "Marchesa" strapless, kemersiz, üçe katlanmış etekli ipek krep rob, Casadei’s imzalı platform ayakkabı,  Stephen Russell çağdaş koleksiyon bilezik.
"justjared"


                  
                                                                               


3 yorum:

Rumeysa dedi ki...

elbisesi harika ama ayakkabısını sevmedim yaff.. ;)

Begonvilli Ev dedi ki...

Ben de izledim, harikaydı gerçekten. Giyim kuşam bir yana Julia'nın doğallığına ve zerafetine de bayıldım. Bir de o kocaman şemsiyelere.

ezelkizinodasi dedi ki...

tv de onu yürüken azıcık gördüm ve süper olmuş dedim...ayakkabılarını görmemiştim beğenmedim onları şimdi görünce...

.

.