26 Nisan 2010 Pazartesi

Bahar için Bahar Gibi Fiyonklu Yastıklar...D.I.Y"Kendin Yap"

Bahar temizliği yapıyorum dedim ya , şükürler olsun az kaldı, ama bu yastıkları görünce bütün yorgunluğum gitti...
Bir D.I.Y sepetim var, o sepeti  yapacağım projelerin kumaşları, ıvır kıvır şeylerle doldurdum.... Kesin böyle fiyonklu yastık yapacağım. Evde yapılan en ufak bir değişiklik insana iyi geliyor. Örneğin: 
 Fiyonklu  yastıklar gibi en ufak bir dekorasyonla hayata bakışınız değişir, biliyorum, kendimden valla... 
50*50cm yastık,
*istediğiniz renkte kapak kumaşı ( kadifemsi bir kumaş)56*56cm
 *50cm fermuar
* fiyonk için farklı renk kumaş *dikiş mak. *iğne *iplik *makas gerekli.



Yastıklarınız bittikten sonra beyaz çerçevelere , siyah beyaz aile fotoğraflarınızı koyun, uzun saplı laleleri  de vazoya...
Böyle güzel  bir odada oturmaya, yastıklarınıza hayranlıkla bakmaya başlayabilirsiniz...




2 yorum:

zeynep bayram dedi ki...

çokkkk şirin görünüyor

Nilgün Komar dedi ki...

süperrrr

.

.