14 Nisan 2010 Çarşamba

Beren Saat' e Sesleniyorum ! Heyyoo N'oluur Beren Evinin Kapılarını Aç !...

Çok genç. Çok güzel. Kimseye eyvallahı yok. “Kimse bana istemediğim şeyi yaptıramaz” derken, omuzlarını silkerek “Bana ne, bana ne” diyen genç bir çocuk-kadın değil, kararlı bir kadın. Takıntısı, kendini korumak, kendi güvenlik koridorunun dışına çıkmamak. Belki güzelliği, belki rol kabiliyeti sayesinde hızla tırmandığı basamakların altında aşağıya yuvarlanmasını bekleyenlerin de fazlasıyla farkında.
 Medyayı sevmiyor. “Medya canımı çok yaktı” diyor. Hayatını, hata yapmamak üzere kodlamış. Ama mesela üniversite mezunu olmamasını konuşurken, üzülüyor mu, kızıyor mu anlaşılamıyor. Verdiği kararlardan pişman değil. “Hatırla Sevgili yerine dördüncü sınıfta olmak ister miydim sorusuna cevabım ne yazık ki evet değil” diyor.
Ben de bu arada BEREN' e sesleniyorumm !...
Ne olur... Beren diğer ünlüler gibi evinin kapılarını aç !...
 Yoksa bir ev fotoğrafı bulup Beren Saat'in evi diye ben açacağım o kadar yani:P
Bana gelen  google aramalarında nerdeyse hergün Beren Saat'in evi aranıyor. Sanırım en çok merak edilen evlerden biri...  Millet ne yapsın merak ediyor, merak kediyi öldürmeden Beren'in evini bekliyoruz:p
Beren'in ağzından olmazsa olmazları:


* Beyaz bisiklet yaka tişört olmazsa olmazımdır. Gece gündüz, ceketle eşofmanla, güneşte karda bu kaprissiz parça kombinasyonlarımın jokeridir. Gardırobum versiyonlarıyla dolu.

* Köpeğim Bitter, geçen yaz hayatıma girdiği gün, beni her şeyi ona göre şekillendirmek zorunda bırakan bir yaramazdı. Bir yaşını doldurduğu bu günlerdeyse ağladığımda kendimi iyi hissedeyim diye yüzümü yalayan bir dost.

* Adidas spor ayakkabılar favorimdir. Her şeyle çok rahat kullanıyorum. Üstelik renk alternatifleri de var.

* Dior Show Maskara, makyajda olmazsa olmazları.

* Bitter çikolata ve sütlü kahve keyfi vazgeçilmezimdir. Herkes gibi ben de onların selülitlerin en yakın dostu olduğunu biliyorum ama ne yazık ki bu ikili benim mutluluk reçetem. Bu da benim kötü alışkanlığım n’apalım yani!

* Papatya ve papatya çayı.. Dünyaya kucak açan formülüyle bu neşeli çiçeğe bayılıyorum. Uykudan önce biraz papatya çayı içmek huzurlu bir gece için birebir.

* Astor Piazzolla Tango CD’leri…. Dahi müzisyene tek kelimeyle tapıyorum.

"düğünhazırlıkları.com"


Hiç yorum yok:

.

.