10 Mayıs 2010 Pazartesi

Scarlett Makyaj Güzeli

Amerikalı oyuncu Scarlett Johansson 'Makyaj güzeli' olduğunu itiraf ediyor.
25 yaşındaki oyuncu ; abartıldığı kadar güzel olduğumu düşünmüyorum.  Güzel görünüyorsam  ekibim sayesinde mümkün oluyor "diyor. Makyajı ve saçıyla ilgilenen ve çok yetenekli kişilerden oluşan bir ekibi olduğunu söyleyen Johansson, "Yetenekli bir ekiple çalışan her kadın benim kadar güzel görünür. Görüntü  onların işlerini ne kadar iyi yaptığını gösteriyor "
Makyaj güzeli olduğunu, söylese de Bence makyajsız da cok Güzel ... Sizce?
Hollywood'dakiler çok zayıf ve orada  beğenilen olmayı denedim. Ben kendimi onların arasında 'yeterince' zayıf bulmasam da hiçbir zaman çok ince olmadım "diyen genç yıldız 20'li yaşlarda olmasına rağmen  anti-age ürünler kullandığını söylüyor . Yediklerine dikkat ettiği halde kilo aldığı dönemler olduğunu gizlemeyen Johansson , Hollywood'un acımasız kuralını kulağına küpe ediyor;
"Kendine dikkat etmezsen çok yalnız kalabilirsin." diyor.
 Fotograf net olmasa da Scarlett'in saç rengi cok güzel ...



2 yorum:

alis dedi ki...

Hamuru güzel olunca üstüne yapılanlar daha da bir güzel oluyor. Demek ki insan Scarlet kadar güzel bile olsa kendini beğenemiyor. Öyle de beğenmiyoruz böyle de beğenmiyoruz, koyverelim gitsin :)

zuzuların annesi dedi ki...

Bence de:)

.

.