27 Temmuz 2010 Salı

Angelina Zolie Oldum!...

Herkesin bir merakı var. Benim de...
Yıldızların güzellik sırlarını okumayı pek severim. Catherina Zeta dişleri beyaz olsun diye çileği buzdolabından eksik etmezmiş, SJP kazayakları için kuşburnu yağı kullanıyormuş gibi...
 Ben yazanların yalancısıyım. Ne kadarı acaba gerçek diye kendi kendime sorsam da çilek yerken Catherina, aktarın önünden geçerken SJP 'nin kuşburnu yağı ve bunun gibi düşünceler beynimden geçer:))
A bir de Angelina Jolie'nin güzellik sırları var ki:pp
 Zayıflamak için içtiği sarımsak çayı, saçları için kullandığı defne sabun... ben nap'tım o sarımsak çayından yaptım ama maalesef içemedim. Gerçekten Angelina o çayı içiyorsa kesinlikle yanında ne Brad kalır ne Pitt:) hala yanında olduğuna göre ya öyle bi şey yok ya da ona da bir kaşık içiriyordur bu kesin. Daha akıllanmamış olmalıyım ki ya da o kokuyu unutmuş, yeni bir kokuyla tanıştım, defne sabunu mucizesi pardon ucubesi.
 Aldım bir defneli sabun, en doğalından, hayalimde Angelina 'nın saçları...  Banyodan çıktığımda aynada kendimden korktum. Yalancı Jolie,ya-lan-cııı... :P
Benim saçlarım ne güzelmişte haberim yokmuş ah ah... Saçlarım havada kazık gibi duruyor, inmiyor, ne yana tutsam öyle kalıyor. Hü ..hü... hü...
 Sen misin Angelina saçı isteyen al sana, ondan sonra 3 -4 kere şampuanla yıkadığım halde hala kendine gelemedi valla...
Galiba bunu yazanlar Angelina'nın saçına başına özenenlere ders olsun diye yazıyorlar kimbilir.
 Ya da bir tek Angelina  güzel olsun, herkes çirkin olsun, sarımsak sarımsak koksun diye:P
Bundan sonra artık bööyle şeylere kanmıcam, yine doğal bir güzellik uzmanının  önerdiği gibi yüzümü ponzalamıyacağım. Söz :pp

Hiç yorum yok:

.

.