1 Ağustos 2011 Pazartesi

ünlü ve zevksiz giyim tarzları !...

hiiç beğenmedim:((( cameron diaz'ın bikinisinin rengi  ne sarısı bulamadım çok çirkin !
cameron diaz
jennifer lopez ise pazardaki ihraç fazlası parçalardan giyinmiş gibi...
ashley greene' ın ayakkabıları  iyi ama  anlamsız desenli  sıradan bir elbise giymiş...
camilla belle ise yaz günü paspas örgü desenli abanoz gibi kalın giyinmiş ay beni afaganlar bastıııı !....
vanessa hudgens'ın giyim tarzına söyleyecek söz bulamadım midemi kaldıracak kadar karışık
 ııyk !....
hep güzel ve şık şeyleri paylaşmayı seven ben bu sefer en berbat giyimleri paylaşmadan duramadım celebrityler muayyen günlerinde mi ne:pp

4 yorum:

Beetle dedi ki...

camilla ninki cok guzel bence:)
ama digerlerinde haklisin:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Cameron'a ne olmuş öyle?? :/ o kadar paraya ancak bu kadar rezil olunur.

Lütfi Mutluer dedi ki...

bu ne böyle hepsi paspal...

Adsız dedi ki...

Love Ashley's pretty shoes!

.

.